Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Todorien schreef:ik heb vroeger ook bijrijders gehad nou nooit weer!!!!!!
ik zou nog wel een bijrijder doen als ik wist dat ze al jaren ervaring hebben en ook hoog in de wedstrijden hebben gereden maar die vind je bijna nooit want hebben hun eigen paard/pony.
dus zoek je een bijrijder wees selectief!!!!!!
Popke schreef:Todorien schreef:ik heb vroeger ook bijrijders gehad nou nooit weer!!!!!!
ik zou nog wel een bijrijder doen als ik wist dat ze al jaren ervaring hebben en ook hoog in de wedstrijden hebben gereden maar die vind je bijna nooit want hebben hun eigen paard/pony.
dus zoek je een bijrijder wees selectief!!!!!!
Dat kan kloppen maar degene die vanavond komt om bijrijder van mijn paardje te worden is zelfs Nederlands jeugd kampioen geweest dus er zijn wel degelijk goede bijrijders te vinden die door omstandigheden zelf geen paard hebben.

Moondancer schreef:Ik ben ook superblij met mijn bijrijdster , heb er ook een lieve vriendin bij gekregen ,
ik ben 1 juni geopereerd en ze doet de komplete verzorging voor mijn paard ,
ik mag zeker nog een maand helemaal niks en gisteravond stond ze met mijn paard
voor de deur , als jij niet naar Yentl kan , komt Yentl wel even bij jou , zei ze!!
Maargoed , ik ken ook gevallen dat het inderdaad 3 keer niks is , dat ze zeggen dat
ze komen en het paard doen en dan hoorden ze van de staleigenaar dat de bijrijder al heel lang niet
geweest was......Terwijl ze had gesmst dat het goed ging