bianca1980 schreef:Ik kom net van het centrum Wanroij vandaan en de wegen zijn uitstekend te doen. Ik raad een ieder wel aan om via de HOOFDSTRAAT aan te rijden dan moet je 1100 meter over de Zoetendaal met sneeuw, maar de weg is breed en stevig kwa ondergrond dus als je rustig rijd is er echt niks aan de hand. Het parkeerterrein is niet glad maar ligt enorm veel sneeuw, maar ga er van uit dat echt wel met bulldozers door de organisatie word weggeschoven (anders is parkeren echt onmogelijk, je zou erin komen, maar dan hebben we een uitdaging om eruit te komen...![]()
) Verder vond ik de gladheid naar de rijhal op het moment ook meevallen.
de weg door centrum Wanroij kun je beter MIJDEN evenals de straat Hapseweg, Peelkant en Kuilenstraat, deze wegen zijn wel geschoven, maar 1 auto breed, als je daar tegenliggers tegenkomt heb je echt een uitdaging en daar zijn de zijkanten glad !!!, ook het inrijden van Zoetendaal op is via deze zijde glad !!!!!!
Op het kaartje zegt-ie Noordstraat, die bedoel je denk ik met goed begaanbaar? Dat is de afslag vanaf de Middenpeelweg.
foutje....
Sleutels zijn gisteren op de post gedaan. Ik wil zo graag om 18u starten bij de oefencross!!!!!!
, ik hoop dat iemand anders het wel weet ?
Ik heb enorm genoten en we hebben echt veel dingen gedaan die we nog nooit gedaan hadden (beiden niet). Ik zit dus nog helemaal na te genieten. Wat ben ik trots op mijn paard!!! Als ik ook maar enigszins op tijd weg kan komen van het werk donderdag, ga ik zeker kijken!!
Veel succes en vooral veel plezier allemaal! 
en dat meende ik