[SGW] wintercrosstraining @ Moordrecht

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Venthe

Re: wintercrosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:27

ooh wat gaan ze veranderen dan? Nog nieuwe hindernissen?
Helaas maar een vernieuwd terrein is natuurlijk ook niet weg!

Afwachten dan maar

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-10 20:54

michiel vertelde vorige keer dat hij weer een wal wou bouwen en nog wat andere boomstammen enzo. ben erg benieuwd. wel leuk :) alleen jammer dat het dan wellicht lang gaat duren voor de volgende data...

ik denk dat ik ook niet kan komen de 28e. ik wou sowieso het weer afwachten omdat ik het niet te modderig wil hebben. maar bij mij op stal wordt nu waarschijnlijk een onderling springwedstrijdje gehouden, dus dat is voor mij mooi weer een gelegenheid om te trainen.

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 11:32

Oei das jammer,

Ik ben met mijn paard weer langzaamaan aan het oppakken (peesblessure) en ik hoopte begin volgend jaar weer te kunnen gaan crossen.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 21:08

op zich wel leuk dat ze weer gaan verbouwen (was vorig jaar ook zeker wel nodig), maar dat houdt dus ook in het de terreinvergoeding binnen 12 maanden omhoog gaat en het ergste is dat dit inhoudt dat het wordt verdubbeld en dat vind ik niet kunnen.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:51

een verdubbeling is wel overdreven. jammer dat dat nodig is, het is al zo'n dure hobby om naar zulke trainingen te gaan...

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:55

Loop je niet een beetje op de zaken vooruit? Als je het niet vind kunnen, zijn er genoeg andere terreinen ;) Vergeleken met de meeste terreinen is Moordrecht nog de goedkoopste!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 22:38

je begrijpt me verkeerd, wat ik niet vind kunnen is dat er binnen 12 maanden de terreinvergoeding 2x wordt verhoogd en uiteindelijk dus wordt verdubbeld! ik weet ook wel dat de andere terreinen ook rond deze prijs liggen, maar dat is het probleem niet ;)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:00

Als het conditie van het terrein en de hindernissen "ook verdubbeld" is, tja, dan zal dat toch in de prijs tot uitdrukking komen. En dat lijkt mij logisch. Er wordt dan tijd en geld in gestoken voor verbeteringen.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:39

een verhoging is opzich begrijpelijk als ze het terrein verbeteren. er ging ook weer een wal gebouwd worden begreep ik. dus dat vergt ook wel weer wat. Maar ik begrijp donna's reactie ook wel, 2x verhogen in een jaar tijd is zuur en zij moet het weer doorberekenen in deze trainingen, dus dan kun je weer reacties verwachten van deelnemers.

Maar als het terrein zo goedkoop is vergeleken met andere terreinen en qua hindernissen en terrein daar niet voor onder doet dan is het optrekken van het tarrief naar het niveau van andere terreinen wel logisch. (ik heb zelf nog niet op andere terreinen gereden dus ik heb de terreinvergoedingen niet in beeld)

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 08:43

Ik zie nergens op de website van de zuidplasruiters dat er een verhoging van de terreinvergoeding aankomt. Of Donna weet meer dan ons of Donna gaat er van uit dat ze de prijs wederom verhogen.
Tja, SGW is nou eenmaal niet goedkoop, maar in tegenstelling tot sommige andere terreinen is er in Moordrecht goed nagedacht over de terreinopbouw en daar heb ik wel wat voor over. Zeker als je bedenkt dat de meeste terreinen voor mij 100km verder weg liggen en dat kost weer meer reistijd en diesel ;)

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 10:09

Wat zou die verhoging zijn dan? Ik betaal voor een uur springles 30 euro, dus voor een uur crosstraining heb ik dan ook wel 30 euro voor over hoor.
Mijn dressuurlessen zijn voor mij 25 euro. (Maar dat is omdat ik mijn instructeur vaak help met aparte gevallen)

Dus de prijzen zijn in elke tak ongeveer wel gelijk.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-10 13:02

Mootje: uiteraard weet ik meer dan jullie aangezien ik het organiseer en het allemaal rechtstreeks regel met de Zuidplasruiters ;) ik ben natuurlijk bezig met veel nieuwe data te plannen, dit kan niet omdat ze gaan verbouwen en kreeg dus ook de mededeling betreft de vergoeding.

in verhouding met de overige terreinen vind ik het duur worden, het terrein in Moordrecht is vrij klein en beperkt. andere locaties zijn minimaal 4x zo groot. Moordrecht was altijd interessant omdat het dichtbij is en je geen ijzers + stiftgaten nodig hebt.

verhoging vind ik niet erg, maar 2x binnen 12 maanden en dan verdubbelen DAT vind ik niet kunnen.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:20

Ik vind het best normaal dat de terreinvergoeding verhoogt wordt. Ze kunnen het terrein niet zomaar opknappen, daar is geld voor nodig, en dat moet ergens vandaan komen. Het terrein is/wordt 2x in een jaar verbouwd, dus logisch dat er dan 2x verhoogd wordt. Als het verdubbelt, zou het komen op 15 euro terreinvergoeding. Dat is volgens mij gewoon gemiddeld tot goedkoop, dus lijkt mij prima. Moordrecht is wel klein, maar je kan er inmiddels best fijn trainen.

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-10 21:46

Ik vind 15 euro terreinvergoeding best veel! Hier in de buurt betaal je overal 10, ook bij de grote terreinen zoals Minderhout en Baarle-Nassau.
Maar inderdaad, het geld moet ergens vandaan komen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 10:11

Karrimh, Ik ga er dus vanuit dat je voortaan de trainingen op een ander terrein gaat organiseren, klopt dat?

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 10:58

Wanneer horen we de tijden en wat is het adres eigenlijk van de training?

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 11:02

AmonRe schreef:
Wanneer horen we de tijden en wat is het adres eigenlijk van de training?

Oosteinde 43

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 11:33

Hoe weet jij dat Joyce?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 11:35

AmonRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-10 12:01

Bedankt! Ik wacht de lijst af.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-10 19:06

fijn te horen dat iedereen begrijpt dat de terreinvergoeding omhoog gaat. toen ik begin dit jaar dit aan iedereen doorgaf was dit toch wel voor de meeste onbegrijpelijk en een aantal weigerden zelfs de verhoging te betalen. nu weet ik dat dit in de toekomst geen problemen zal opleveren bij jullie ;)

jullie ontvangen donderdag de groepsindeling, zoals het er nu uit ziet zullen het 3 groepen zijn :D

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 13:01

Met het huidige weer belooft dat de 28e november een aardige crosstraining in Moordrecht te worden !

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 13:25

Ik denk toch dat het topje van mijn vinger gebroken is door onze val in de picknick tafel :(

snikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 13:28

serieus! dat is wel een beetje vervelend...heb je er erg last van?

Vienna2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 13:42

Er zat al sinds die tijd een rare blauwe plek onder mijn nagelriem.. en heb twee weken echt last gehad, toen over, en gisteren stootte ik tegen het zijschot van de poetsplaats, en nu is hij weer dik en pijnlijk.... :( Balen!