is het verstanding om met bijna verlamde arm te rijde

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anne1999

Re: is het verstanding om met bijna verlamde arm te rijde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 16:38

zover ik weet kun je gewoon rijden er zijn mensen erger invalide zijn, die rijden ,dus ik zou zeggen je voelt zelf aan wat je wel en niet kunt, geniet van wat je wel kunt

Fellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 18:01

Het lijkt mij niet verstandig ;)

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 21:22

wil je eigenlijk een tip geven:
stichting grip op je leven. is een plek voor kinderen en jongeren die "even" moeilijk hebben, en in de natuur met o.a. paarden weer grip op hun leven proberen te krijgen.

ghost93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 14:55

ladypaard schreef:
wil je eigenlijk een tip geven:
stichting grip op je leven. is een plek voor kinderen en jongeren die "even" moeilijk hebben, en in de natuur met o.a. paarden weer grip op hun leven proberen te krijgen.

waar zit die stigtig ergens dan als ik mag vragen?

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-11 15:25

Harderwijk, (maar ook in nijkerk wordt er gewerkt) je kunt daar eventueel hele dagprogramma's volgen, of gewoon een uurtje. Dit kon uit pgb worden betaald.

Kzal even de website opzoeken.
edit: http://www.stichtinggripopjeleven.nl/

maar zie dat je een eind uit de buurt woont, mischien kunnen ze jou verder helpen met iets wat dichter in de buurt zit.

ghost93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-11 17:41

ladypaard schreef:
Harderwijk, (maar ook in nijkerk wordt er gewerkt) je kunt daar eventueel hele dagprogramma's volgen, of gewoon een uurtje. Dit kon uit pgb worden betaald.

Kzal even de website opzoeken.
edit: http://www.stichtinggripopjeleven.nl/

maar zie dat je een eind uit de buurt woont, mischien kunnen ze jou verder helpen met iets wat dichter in de buurt zit.

okej ik ga f infomeren morgen en voor pgb ben ik neit oed geeurt helaas maar k krijg we waa jong uitkinging in junie

xStrawberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 15:28

Nee, ik denk niet dat het verstandig is. Als er iets gebeurd kun jij je niet goed redden met 1 arm.

ponyevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 12:21

je kan ook western rijden

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 12:24

xStrawberry schreef:
Nee, ik denk niet dat het verstandig is. Als er iets gebeurd kun jij je niet goed redden met 1 arm.

Menig persoon met 1 bruikbare arm red zich er prima mee. Waarom zou het niet kunnen. Het is een handicap, er zijn verdorie zelfs paralympics en deze jongen zou niet mogen rijden?