Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
DA dacht zelfs dat ik al gecrost had omdat ik zo blij was met mijn springrondje..en wenste me net zoveel succes met de cross
en dat heb ik gehad.
vanaf het moment dat ze de startbox uitvloog heb ik genoten..alles paste precies ze had er een ruig tempo in zitten en alles ging vanzelf. Ik had onderweg alle tijd om te genieten om me heen te kijken en weer perfect voor de sprong te plaatsen.
, was ook geen mega dikke L cross maar wel gewoon mooi.
haha. 

Had om half 9 mijn dressuurproefje, maar mijn zus nog eerder 

Aan het eind vond ik het slingerpaadje wel heel modderig geworden en daar heb ik dus een stukje gedraagd wat resulteerde in 9 seconden te laat binnen. Verder foutloos gecrosst dus was super tevreden.
PolleMaster schreef:Tot de één na laatste hindernis... Toen keek mevrouw op haar klokje en schrok van de tijd die ze nog over hadhaha.
in draf richting de laatste hindernis en toen in een handgalopje door de finish. Pfieuw, met een ideaal tijd van 4:48 finishte ik op 4:30.

Jade91 schreef:PolleMaster schreef:Tot de één na laatste hindernis... Toen keek mevrouw op haar klokje en schrok van de tijd die ze nog over hadhaha.
in draf richting de laatste hindernis en toen in een handgalopje door de finish. Pfieuw, met een ideaal tijd van 4:48 finishte ik op 4:30.
Moet je tegenwoordig niet vanaf de 2 na laatste hindernis blijven galloperen? Ik dacht namelijk dat dit veranderd was van de laatste naar de 2 na laatste?
voor degene die moesten afmelden of geen fijn gevoel hebben gehad!Citaat:Artikel 319 - Uitslagberekening cross-country
b. Tijden en tijdfouten
3. Vanaf de laatste hindernis tot de finish dienen paard en ruiter in een rechte lijn te
galopperen; wanneer dit niet gebeurt geeft dit 4 strafpunten.
! Ik heb hoop voor Barchem 24 Oktober!

neem aan van niet.
liep alleen wat voor.

PolleMaster schreef:Hoop niet dat jullie mij nu direct zo beoordelenneem aan van niet.
Bij mij was het in ieder geval het doel om een keer wél de tijd te halen, en aan het begin had je een paar heerlijke stukken om tempo te maken.
Ik had ook minutenpunten dus ik was niet als een gek aan het racenliep alleen wat voor.
sorry als ik nu aangevallen overkom![]()
maar is het is toch nog gewoon laatste hindernis - finish?