wakiekie schreef:Odessa1 schreef:Wij zijn er ook weer. Het was erg leuk, leuker dan vorig jaar.
Greppeltjes in het begin was idd wel een heftig begin. Maar mijn dametje deed ze zomaar.
Eigenlijk trok ze op alles super aan. In de meeste gevallen de hogere versies genomen.
Toen we een beetje aan het rond kijken waren ging er nog een fries over de kop bij de greppel weer het bos in. En voor ons stuiterde er ook één af bij de eerste greppels en bij het inrijden stond er een paard flink te steigeren waardoor de ruiter er al viel. Toen nog een paar mensen gezien die onder de modder zaten en toen mochten wij![]()
Maar goed het ging dus fijn alhoewel de schimmel heel erg sterk was. Volgende keer maar martingaal en iets sterker bitje in.
En oh ja, wij zijn nog verkeerd gereden doordat grappenmakers de bordjes hadden gedraaid. Daardoor hebben we het laatste pad met de strobalen gemist.![]()
Maar in laatste rondje weer goed gemaakt door alle hogere versies (behalve de eerste steil) in het laatste rondje te nemen. Even een miscommunicatie bij het hek met de zonnebloemen er op. Schimmel weigerde en toen dacht bruintje ja daaag. Opnieuw aangereden en toen sprongen ze wel. Naar de preihindernis en de bezembakken en toen haaks
de bocht om naar de strobalen en de gele tonnen.
En heb de groep met de shire gezien. Mooie shire hoor. En Sas jou heb ik ook gezien, Mooi setjeMaar een witte rijbroek poehee. Je paard vond het leuk, begon de zwaaien met z;n koppie toen je begon. Zag je in de verte bij de greppels maar niet gezien dat je gevallen bent.
dat was de gene die met mij mee zou rijden dan denk ik!
paard was hengstig, en die van mij was net hengst af, dus niet egt het goede moment om samen te rijden!
ik had trouwens 114, en kwam ook de gene tegen die vekeerd gereden was! zijn we samen langs de koeien gereden!
Haha en dan maar zeggen dat er niet zoveel bokkers mee doen. Ze is dus niet weer opgestapt? Ze was heel verdrietig of geschrokken. Ik vroeg nog wel of ze zich pijn had gedaan want ze keek zo ongelukkig
Was raar zeg, paard begon opeens te steigeren?Balen wat dat maar volgens mij hebben we niet zoveel gemist. We vonden het al zo raar dat we geen roze zakken meer zagen.
hindernis en de bezembakken en toen haaks
de bocht om naar de strobalen en de gele tonnen.
we zijn wel erg aan het kwekken...