Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze ging zo lekker voorwaarts door het terrein, zowaar in 1x de waterbak in en verder echt mega sprongen! Commentaar was goed "paard toont goede techniek en veel lef"
Eindresultaat: 5e prijs !!!
Ging fijn door het terrein!
) bianca1980 schreef:billy1 schreef:Hij sprong gewoon naast de hindernis Evie, maar het was idd erg sneu voor hem!
word dat dan niet gezien als weigering ??? het gaat toch om het talent van het paard te beoordelen niet om je af te slachten.
Was wel echt een topdag hoor! Carmen85 schreef:Ik vroeg me al af wat er gebeurd was waardoor hij gedisk. werd. Zat toen zelf op het paard, dus heb er niks van meegekregen. Niet erg slim om door te rijden ipv opnieuw aan te rijden!
Mootje schreef:Ik neem aan dat er met de hindernisjury's per hindernis is afgesproken wat ze moeten doen bij zo'n weigering...Zeker op zo'n locatie! Althans daar ga ik van uit!
maar ik voelde het als onrecht voor DIE persoon, maar dat is dus niet helemaal correct als hij de fout gemaakt heeft.