) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
EL ook trouwens
Hij voelt nog niet zo safe in het terrein. Ik start dit jaar nog wel Lisse en Princehage, maar dan BB
ik ben er ook in Lisse & Princenhage, maar dan in de B
Mootje schreef:Bianca, Ik moet van mijzelf eerst het B springen door zijnHij voelt nog niet zo safe in het terrein. Ik start dit jaar nog wel Lisse en Princehage, maar dan BB
Mootje schreef:Ik heb mijn (BB) debuut gehad in Maarsbergen, over het algemeen is dit geen aanrader![]()
Princenhage vind ik een mooie debuutcross, EL, Vlietland en Vrouwenpolder ook, maar VP vind ik zo'n rotstuk rijden.
Ik las dat iemand Princenhage het springen aan de maat vond? Ik heb 1x B en 1x L gereden, maar ik vond het echt op struikelhoogte staan (de B trouwens ook in de cross).
Mootje schreef:Hij voelt nog niet zo safe in het terrein. Ik start dit jaar nog wel Lisse en Princehage, maar dan BB
) doorrijden tot 9 weigeringen, is niet de coulance van de organisatie maar de EIGEN verantwoording die NIET genomen wordt van de deelnemers.
Maar in Maarsbergen kwam ik bij de meest simpele hindernis niet in de buurt. Zodra dit probleem verholpen is ga ik B starten
Foto van de hindernis: http://s1013.photobucket.com/albums/af2 ... 010038.jpg
Maar altijd als ik de foto's keek vond ik de BB er redelijk makkelijk uitzien en vaak was het parcours verkort.
Ik denk inderdaad dat de breedte (3 klassen) het probleem was bij deze hindernis.
Dat is wel fijn natuurlijk!