Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
zo op de weide. Zo sociaal, zo gezond.......Het is werkelijk dé manier om een hengst te kunnen laten opgroeien........helaas staat zijn vriendinnetje nu aan de andere kant van het hek, want een opdringerige ruin bezorgde haar rugpijn, hihihiii......
vera"]
[quote="qhman schreef:oh ja, dit wou ik ook nog even kwijt, het was voor mij voor het eerst dat ik op een paint show was.
Da's nou jammer, hadden we eindelijk de man achter....kunnen ontmoeten

rhynstoner schreef:hey, ik was er ook natuurlijk, sta daar op stal.maar ik was er pas om 2 uur ofzo, was uit geweest de dag daarvoor, niet echt slim
maar jos heb ik nog ff gezien, niet mee gesproken jammer genoeg, wel met roel ff. en van de rest weet ik niet hoe die eruit zag. maar ik heb wel het naambordje"made in holland" zien staan, alleen het paard zag ik er niet in staan, jammer genoeg
, van de reining heb ik nog wel ff genoten, die arrows mighty boy blijft een geweldig paard!
maar jimmy ken ook goed showen, dat moet ik er natuurlijk wel bij zeggen. was wel een geslaagde dag vond ik. trouwens voor degenen die niet weten wie ik ben, ik ben een lange gozer, en ik had een nike vest aan daar, misschien dat iemand zich het nog kan herinneren
maar dat is ook niet zo gek want ik zie je bijna elke dag, sta er namelijk ook
met face off nou dan weet je waarschijnlijk ook wie ik ben , leuk je hier tegen te komen
vrolijk"]
[quote="rhynstoner schreef:hey, ik was er ook natuurlijk, sta daar op stal.maar ik was er pas om 2 uur ofzo, was uit geweest de dag daarvoor, niet echt slim
maar jos heb ik nog ff gezien, niet mee gesproken jammer genoeg, wel met roel ff. en van de rest weet ik niet hoe die eruit zag. maar ik heb wel het naambordje"made in holland" zien staan, alleen het paard zag ik er niet in staan, jammer genoeg
, van de reining heb ik nog wel ff genoten, die arrows mighty boy blijft een geweldig paard!
maar jimmy ken ook goed showen, dat moet ik er natuurlijk wel bij zeggen. was wel een geslaagde dag vond ik. trouwens voor degenen die niet weten wie ik ben, ik ben een lange gozer, en ik had een nike vest aan daar, misschien dat iemand zich het nog kan herinneren
met face off nou dan weet je waarschijnlijk ook wie ik ben , leuk je hier tegen te komen

) grappig dat jij hier ook bent, ik zie wel weer op de manege morgen ofzo! gaaf paard heb je trouwens dat wou ik nog ff kwijt
rhynstoner"]
[quote="vrolijk"][quote="rhynstoner schreef:hey, ik was er ook natuurlijk, sta daar op stal.maar ik was er pas om 2 uur ofzo, was uit geweest de dag daarvoor, niet echt slim

) grappig dat jij hier ook bent, ik zie wel weer op de manege morgen ofzo! gaaf paard heb je trouwens dat wou ik nog ff kwijt

haha zie je wel weer
maar op de shows is hij de gentleman
zoals het hoort !!!Gisela schreef:Gaan we dan voortaan ook certificaten geven of mensen wel of geen kinderen mogen, konijnen, cavia's, kippen, kanaries??????
.......