[SGW] SGW Castenray, verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 10:23

Proficiat voor diegene met prijs!! en :(:) voor diegene waar het iets minder ging...

Ik ben echt super tevreden op mijn 2 jonkies :)

Lowina (vos): 189 punten, had iets meer verwacht maar nog wel tevreden, foutloos gesprongen, de cross was wel erruuugh akelig... bij het huisje kreeg ze echt een hartverzakking :wow: -> 1 weigering daarna "goed" erover... Verder met wat aansporing goed rond, alleen bij het bankje tegen het vlaggetje aangesprongen, publiek zei: goed alleen jury: fout :( dus opnieuw gesprongen en daarna met flink been derbij goed het water in gedraaft. Dus best trots op haar debuut!

Gracia (palomino) : Ik ging al bokkend over het losrijterein _O- daarna toch maar even aan de longe gegooid, toen weer derop en met veel spanning (& show 8-) ) de proef gereden, wat hou ik toch van haar middendraf <3 uiteindelijk nog 188(!!!) punten, maar 1 minder als Lowina... Springen was ze erg heet en nam ze overal de binnenbocht, ik 2 keer tegen de staandert aan met m'n knie %) -> 2 balkjes. toen richting cross, ze was erg hyper dus maar een vliegende start gemaakt ipv stilstaan in het starthok. De cross pakte ze echt super aan, overal vol vertrouwen overheen, alleen net als Mistid de bocht uitgevlogen richting bankje... daarna in een rustig galopje zonder enige twijfel het water in, en over de finish. Ik zat maar een paar seconden over de tijd :D En dat voor een pony die pas 9 maanden echt onder het zadel is.ze is wel al zeven, alleen eerst fulltime fokmerrie geweest Nog veel complimentjes gekregen van oa Rob Jansen en Adriaan Smeulders. Uiteindelijk nog 6e overall en 3e van Limburg <3 <3 als dat geen super debuut is *trots - trots - trots*

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 10:39

Simmie , toppie dat je het springsparcours zo goed hebt gereden! dat is zeker een opsteker!

Voor iedereen die het springparcours niet is doorgekomen :(:)

Vera, gefeliciteerd met je eerste plek. Ik zag een stukje van de cross en dat zag er strak uit.

Karen, Top gedaan! het M was zeker niet makkelijk.....

Bianca, Ai, dat klinkt als een nare klapper. Hopen dat je paard er goed vanaf is gekomen

Ik ben nu vast heel veel mensen vergeten, maar :(:) voor de teleurgestelden en *D voor de blije ruiters

Gisteren heb ik ook heel fijn gereden. Dressuur in de stromende regen, maar het ging gelukkig prima! Ik ston gedeeld derde na de dressuur. Volgens mij hebben we daarin echt progressie gemaakt!
Daarna heb ik twee keer de cross gelopen en met veel mensen gesproken over hindernis 6/7 voor de Z. Dat waren de twee strohindernissen achter elkaar. Ik dacht dat je daar nooooit in 1 lijn overheen kon en andere mensen dachten dat wel. Ik heb er voor gekozen om mijn eigen plan te trekken en ik was daar van plan een slinger te maken.

Daarna mocht ik springen. Ik reed niet zo'n fijne ronde, ik denk dat het mede kwam doordat ik maar 4 hindernissen had gesprongen met het losspringen.
Ik kreeg een fout op de eerste van de 3sprong, omdat ik er teveel aan zat van voor. _-:( Jammer maar helaas, door naar de cross!!

Ik moest best lang wachten voor ik mocht starten, want de cross was even stil gelegd. Sunny werd drukker en drukker..... Gelukkig had ze nog genoeg energie over in de cross. Ze liep echt heel fijn de cross door. Nergens een vervelende sprong gehad :D ik was wel buiten de tijd, maar alsnog de snelste van de Z.

Uiteindelijk ben ik eerste geworden :) Op de uitslagenlijst te zien was de Z best een slagveld geworden. Er waren maar 4 foutlozen in de cross. Ik denk dat het geen goede zaak is, want er stonden geen onmogelijke opgaves in.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 10:44

Netjes Mark!
Ik heb geen Yolien gezien geloof ik, maar wel foto's gemaakt toen er iemand de waterbak werd ingedonderd en diegene wilde er ook iemand van ETS intrekken (neem aan dat die van ETS was, had zo'n jas/vest aan :+ )
Joyce heeft het goed gedaan!
Mooi debuut met beide BB!
Gefeliciteerd Renske!!

TeeGee

Re: SGW Castenray, verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 10:57

Super Renske, ik heb je gezien op de trakhener. Echt super netjes!

B, ook netjes!!!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 11:22

Gefeliciteerd Jitske! Mooi L debuut!
Super M debuut zeg Marloes!
:(:) Sterkte met alles Bianca. Wat balen van jullie val!
Jeetje Vera, wat goed gereden! Gefeliciteerd met al die prijzen!!
Gefeliciteerd met je foutloze cross Sfranken!
Super Karen :D Wat gaan jullie goed :D!
Jammer van je stop Mark, maar verder netjes!
Goed weekend dus Jeanine
Mooi debuut hoor BB!
Gefeliciteerd Renske :D Super gereden!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 13:23

Ik heb net mijn champignonnetjes opgegeten, die waren overheerlijk!!!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 13:24

Wij hebben tussen de middag ook eten, met champignons op (A)
Gister ook al... en morgen weer....

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 13:43

Ga ik vanavond doen....
Vandaag op het werk 'weer' vlaai op! Dit keer met aardbeitjes!
Wat is het toch een straf om in Limburg te wonen...

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:43

Barbie_Blue schreef:
Proficiat voor diegene met prijs!! en :(:) voor diegene waar het iets minder ging...

Ik ben echt super tevreden op mijn 2 jonkies :)

Lowina (vos): 189 punten, had iets meer verwacht maar nog wel tevreden, foutloos gesprongen, de cross was wel erruuugh akelig... bij het huisje kreeg ze echt een hartverzakking :wow: -> 1 weigering daarna "goed" erover... Verder met wat aansporing goed rond, alleen bij het bankje tegen het vlaggetje aangesprongen, publiek zei: goed alleen jury: fout :( dus opnieuw gesprongen en daarna met flink been derbij goed het water in gedraaft. Dus best trots op haar debuut!

Gracia (palomino) : Ik ging al bokkend over het losrijterein _O- daarna toch maar even aan de longe gegooid, toen weer derop en met veel spanning (& show 8-) ) de proef gereden, wat hou ik toch van haar middendraf <3 uiteindelijk nog 188(!!!) punten, maar 1 minder als Lowina... Springen was ze erg heet en nam ze overal de binnenbocht, ik 2 keer tegen de staandert aan met m'n knie %) -> 2 balkjes. toen richting cross, ze was erg hyper dus maar een vliegende start gemaakt ipv stilstaan in het starthok. De cross pakte ze echt super aan, overal vol vertrouwen overheen, alleen net als Mistid de bocht uitgevlogen richting bankje... daarna in een rustig galopje zonder enige twijfel het water in, en over de finish. Ik zat maar een paar seconden over de tijd :D En dat voor een pony die pas 9 maanden echt onder het zadel is.ze is wel al zeven, alleen eerst fulltime fokmerrie geweest Nog veel complimentjes gekregen van oa Rob Jansen en Adriaan Smeulders. Uiteindelijk nog 6e overall en 3e van Limburg <3 <3 als dat geen super debuut is *trots - trots - trots*

Ik was hindernisjury bij hindernis 11, dat bankje dus :P Ik schrok me echt kapot toen je dat bordje omver sprong.. :+ Sorry sorry, maar regels zijn regels! En er staat in de regels (jaaa, die heb ik vrijdag nog goed geleerd..) dat als je naast het bordje, of aan de buitenkant eroverheen gaat, het telt als een weigering... :list:

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 15:59

Hoofd, schouder en borst van het paard moeten iig tussen de vlaggen blijven tijdens de sprong, anders telt het idd als een fout!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:15

Renskek goed gedaan zeg. Het was idd een beetje triest dat er zo slecht is gereden in het Z jammer genoeg.
Je bent wel in de winning mood dit seizoen super.

Mistid nee dat Yolien niet bij de waterbak waren Susan en Lian. Gingen de Limburgs kampioen erin gooien en zelf ook bijna. hihi.

Bianca balen voor je en beterschap hopelijk heeft je paard er niks aan over gehouden.

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:45

Voor iedereen waarbij het minder goed ging :(:)
Voor degene waarbij het wel erg goed ging *\o/*

Ik heb zaterdag in het B gestart. Na het lange wachten door de twee vallen (waar gelukkig niet veel aan overgehouden is, zoals ik het hier lees). Mochten we eindelijk springen.
We stonden op dat moment gedeeld 7e na dressuur, waarvan ik de punten toch wel tegen vond vallen en gelukkig ik niet alleen, maar anderen ook.
Lekker foutloos gesprongen, hoewel ik het idee had dat Ruud de cross-modus al aan had, heeft het er wel allemaal gecontroleerd uit gezien, dus dat is wel fijn.
Daarna de cross in. Hij startte als een trein. Kwam iets moeilijk op 3a en b, maar daarna ging hij lekker verder. Weinig aarzeling gehad en zelfs het water gingen we zo in.
Ben erg trots op mijn ventje!
We zijn uiteindelijk 5e geworden.

ulle_nina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 16:54

simmie mijn pensionvriendinnetje heeft t weer top gedaan!

mijn complimenten voor ieder ander ik heb mijn broek al vol bij de gedachten!! toppie van jullie allemaal...

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:22

Thanks Ulle.
De uitslagen staan inmiddels online op startlijsten.nl. Voor de uitslagen van zondag, verder in de lijst naar beneden scrollen.

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:32

Wat een aparte stijlcijfers...
Wel veel uitvallers in alle klasses wel.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 19:46

Had zaterdag nog een 6e prijs zie ik net op de uitslagen, helemaal tevreden over ons L debuut :D

cherise09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 20:31

Ook ik ben in Castenray geweest en beide dagen gestart, ondanks de buien op zondag vond ik het een geweldig georganiseerd geheel, de dressuur ringen lagen er mooi bij, in het cross terrein was een fijne bodem en erg mooie hindernissen, vond de 3 sprong in het b wel spannend, maar ging perfect evenals de halve coffin,heb heel fijn gereden met beide paarden B & L.
Ik reed zondag in ring 1 dressuur L en was laag gepunt, stond 14de, maar ondanks dat toch nog 2de van de ring geworden en limburgs kampioen met nureyev,
na dat we een geweldige cross hadden van 2 sec. binnen ideale tijd.
ik ben volgend jaar zeker weer van de partij, want dit is wel 1 van de mooiste wedstrijden vind ik zelf.

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-10 21:00

Gefeliciteerd Cherise!

Die bij het springen fotos maakte was die duitser volgens mij!
Ik vind het helemaal niet meer zo erg dat ik uitgesloten was, nu ik die uitslagen zie, wat zijn er abnormaal veel uitgesloten zeg!

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 06:47

Ik heb die van mijn van GNS-Fotografie gezien, maar daar was ik niet blij mee. Foto op de sprong was veel te laat en in galop echt op het meest stomme moment. We zijn net een stel idioten :P

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 07:33

Moderatoropmerking:
Fotografen kun je terug vinden in het fotografentopic. Vragen over fotografen hier zijn dan ook verwijderd ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 07:35

Raar dat mijn bericht verwijderd is. Ik vroeg niet welke fotografen er waren (dat weet ik wel), ik zei alleen welke er waren. :?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 07:58

Gefeliciteerd Sabertje!
Nou dat is een leuke bijkomer Dianne :D Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Cherise!

Haha PB, die van mij is echt helemaal super. Hebben hem ook meteen nabesteld!

Prokoni heeft inmiddels zaterdag online staan. Wat kan ik een clownskop trekken zeg := . Wij hadden namelijk dikke lol omdat ik vet veel foto's stond te maken van Marit, toen gingen we elkaar ook maar op de foto zetten :+ .

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 08:52

Gefeliciteerd!

Marsyl, ik ken de regels, maar andere zeiden dat ik met meer dan de helft van de pony aan de binnekant van het bordje zat :)

Geweldige foto's :o ik heb ook al zo'n charmant hoofd

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:09

Ik nerveus? Nee hoor....
http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46076

Sims mooie smoeltje..
http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46078

hindernis 1 van het springparcours
http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46080

http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46082

http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46084

http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46086

Volgens mij staat Merel_Claire hier op de achtergrond
http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46088

Deze vind ik heel mooi. Sim heeft mooi de oren er op.
De boomstam voor de waterbak
http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46090

Waterbak
http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46092
http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46094
http://www.prokoni.de/main.php?g2_itemId=46096

Mocht je trouwens geen zin hebben de foto's per link te bekijken, dan kun je de eerste foto via de link openen en dan rechtsboven de foto zie je een klein pijltje. Kun je op klikken om naar mijn volgende foto's te gaan. Is een stukkie makkelijker. ;)

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 10:16

Ik heb er ook een paar mooie tussen zitten,

Gracia: danoontje powerrrr
http://www.prokoni.de/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=49127&g2_serialNumber=1

Lowina: lekker plonzenlet niet op mijn überrood hoofd
http://www.prokoni.de/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=49685&g2_serialNumber=1
in het parcours:
http://www.prokoni.de/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=49679&g2_serialNumber=1

Misschien maak ik nog wel een apart topic voor de andere foto's, zitten toch wel een paar mooie tussen