Ethelate schreef:Klinkt erg gezellig, dat kamperen
Brrr, moet er niet aan denken, mij nog veeeeel te koud!

Wij zijn niet van de partij, maar in ieder geval veel succes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karrimh schreef:een Fries die draaft in een tempo van 23,5 km/uur, lijkt me bijna erg sterk.. ken wel dravers of types die daarop lijken (kwa draftempo) en die draven rond de 18 - 20km/uur. dat voor een niet draver is toch echt veel te hoog en niet vol te houden, mijn advies: iets rustiger aan draven en dat proberen langer vol te houden. en toch gaan trainen op de galop, die van mij vond galop makkelijker maar
Dus dat kunnen ze zeker wel! Beter dan galop.
In het bos is een vreemd paard passeren geen probleem maar nooit kunnen oefenen met grote aantallen
Net hoe warm je je aankleed, goede slaapzak, zorgen voor voldoende isolatie
Ethelate schreef:Kamperen hoeft niet koud te zijn hoorNet hoe warm je je aankleed, goede slaapzak, zorgen voor voldoende isolatie
) Ik werd er tig keer wakker van dus 's ochtends helemaal brak en dan moet je nog rijden ook....ppfff. Hier is het 's nachts nog net boven vriespunt dus mij krijg je nu niet in een tent
.
.
.
.

na 10 minuten 60
.
na 10 minuten ook weer oke
.
wph1 schreef:Van de 3 friezen waren wij de snelste

Vippie schreef:wph1 schreef:Van de 3 friezen waren wij de snelste
Nu nog meteen aan kunnen bieden
Zo zonde van je winstpunten, je hebt die 10 minuten dus maak er gebruik van volgende keer. Beter paar minuutjes wachten en bij 1e keer aanbieden meteen goed (is 1 wp), dan meteen aanbieden en dan een re-inspection krijgen.
Verder ben ik idd giga verbrand, wat onverwachte boktmeetings gehad en verder een fijne wedstrijd zonder ongelukken. Bedankt allemaal voor de fijne start van het seizoen op jureergebied voor mij. Op naar Wateren