Pomski schreef:Ik start ook in Ommen, klasse 2!
Ik ga er zaterdag al heen, slaap in de trailer!!
Wauw! Dat zal koud zijn!! Hoop niet dat ik morgen een bevroren persoon vind haha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bandita schreef:Mijn zus start morgen haar allereerste endurance wedstrijd!! Ik vind het erg spannend voor haar.. en hoop dat het goed gaat en ze plezier heeft!!
Hoe hebben jullie je eerste endurance wedstrijd ervaren? Nog tips???
lizard schreef:Ik heb vandaag even gekeken bij de endurance.
En een paar foto's gemaakt.
http://www.mijnalbum.nl/Album=NNSUWKW6
mag ik hem gebruiken (onder naamsvermelding) voor op mijn site en hyves?
[TEN-ITP] Tammy in Ommen We hebben de klasse II goed uitgereden
Geen getrek en gehang dit keer, ze was super te regelen.
stond de hele tijd bij de start, de vetkaarten in te vullen..
Alleen de nakeuring was minder. paard had haar vriendjes waar ze mee op de vrachtwagen stond weer terug gezien en wilde niet naar de nakeuring. Daar was ze heel druk en met een hartslag van 68 is ze afgekeurd.
Dat was echt heel erg balen, zeer teleurstellend, maar zo is ons paard. Een ontzettend heethoofd wat zeer gehecht is aan paardenvriendjes. Ik moet wel mijn complimentjes geven aan de dierenarts-in-opleiding. Die namen echt de tijd om haar te keuren en om maar steeds te tellen in de hoop dat de hartslag zou dalen. helaas bleef het steken op 68. Dat was toch even wat tranenen met tuiten voor ons. Verder was ze helemaal goedgekeurd met nogmaals een A voor locomotie. En bij de voorkeuring de hoofd-Da die niet wilde geloven dat die hittepetit van ons al 20 was.
De assistent moest haar tanden bekijken of dat wel klopte.