Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noorwijdenes schreef:Oei, dan heb ik je val gezien... zag er niet prettig uit. Beterschap voor je bil
. Maar tweede rondje foutloos

asbadedas schreef:Thanks Sas, heb het inderdaad niet gezien en mijn vriend die rende eerst naar mij zonder Jill te pakken!
Zo gek heb ik haar overigens nog nooit meegemaakt, raar beest!
Ondanks het feit dat ik er niet meteen weer op ben gegaan (auw!) ben ik er zeker weer bij de volgende oefencross
Dus had daar ben ik op uitgesloten, maar uieindelijk ging hij er wel over nadat we een kort maar hevig onderonsje hebben gehad
Luuxje schreef:Oh Asa-en-nog-wat dan heb ik jullie ook gezien.
Ik was nog met Sas1965 in de bak aan het stappen toen het gebeurde. Mijn vriendje nam je paardje over van sas die er plots 2 had. Ik stond met paard de uitgang te blokkeren![]()
Hoe gaat het nu?
Ik heb in ieder geval lol met m'n knol gehad! Helemaal doorweekt maar goed zit nu weer droog op de bank!
Eerste rondje vond hij dat witte blok echt heeeeuuuuuulllll engDus had daar ben ik op uitgesloten, maar uieindelijk ging hij er wel over nadat we een kort maar hevig onderonsje hebben gehad
![]()
Tweede rondje haalde hij het niet meer in z'n hoofd om te stoppen en hebben we een mooie 7de plek weten te veroveren. En volgens mij net na sas1965![]()
Ik heb genoten!
Noorwijdenes: reed jij dan op een vos?
Ik op een bruintje met oranje dekje en springschoenen.
, had me al voor de zekerheid netjes afgemeld voor de prijsuitreiking, Jur moest nog naar een opening en receptie van een autobedrijf.star_l0ver schreef:zoo heb echt een top dag gehad 2 keer foutloos met mijn hafen 2de pacours zelfs presies de idiaale tijd gereden. volgens mij heb ik Mirie gezien. herken het paard. en denk ook karinL want heb een paar haflingers gezien alleen niet welke bij jou hoorde

SaskiaStar schreef:Dan was jij vast nr 68, ik was 69!
Luuxje schreef:Noorwijdenes: reed jij dan op een vos?
Dat was ik inderdaad. Leuke beesten hebben jullie!!
Noorwijdenes schreef:SaskiaStar schreef:Dan was jij vast nr 68, ik was 69!Dat was ik inderdaad. Leuke beesten hebben jullie!!
Weten jullie of ik nog in de prijzen ben gevallen? Ben naar huis gegaan omdat we nog ruim een uur moesten rijden én ik had geen droge kleren mee