Ik ben benieuwd hoeveel mensen in klasse III meedoen Heb er heel veel zin in:D
_Evanne
Geplaatst: 27-04-10 18:58
Heb eens op de site gekeken, maar ik heb nog geen antwoorden kunnen vinden op mijn vragen.. Hoe gaat het in de kennismakingsklasse, moet ik daarvoor een dagstartkaart aanvragen, zo ja, hoe en waar? Wat is het inschrijfgeld en hoe kan ik me inschrijven? Heb al gekeken bij het kopje "inschrijven" en op de link geklikt waar staat dat ik me in moet schrijven, maar ik kom er totaal niet wijs uit Is er iemand die mij kan helpen?
Speedster
Geplaatst: 27-04-10 20:11
Inschrijven voor de wedstrijd zelf vindt plaats via de der wedstrijdkalender (zie pagina Inschrijven). Als je op het linkje klikt, kom je daar vanzelf uit. Bij het inschrijven wordt er naar je knhs gegevens gevraagd, maar als je nog geen lid bent, laat je die leeg. Voor de rest wel het hele formulier invullen en verzenden. Verder hoef je niks te doen.
Hoeveel het inschrijfgeld is, is te vinden in het vraagprogramma, bij de downloads.
_Evanne
Geplaatst: 27-04-10 20:17
Ik heb op die link geklikt maar zie nergens een knopje staan met inschrijven. Volgens mij zie ik iets over het hoofd
Edit: Heb de inschrijfkosten gevonden. Alleen nog steeds niet het inschrijf-knopje...
Laatst bijgewerkt door _Evanne op 27-04-10 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt
De inschrijving loopt deze week nog, dus pas als die gesloten is.
Gilbey
Geplaatst: 03-05-10 08:17
Ik heb afgelopen weekend de route's gereden met een aantal TREC mensen. Het blijft een super mooie omgeving om te rijden. We kwamen alleen op de rode (klasse 1) route wel een boom over het pad tegen en hebben daarom en stukje van een ander (niet minder mooi) pad genomen.
Ik neem aan dat dat in een bosje was? Die boom ligt over het wandelpad, het ruiterpad loopt iets daarboven. Daar hebben wij dus geen last van.
Gilbey
Geplaatst: 03-05-10 10:30
We kregen een telefoontje van iemand die foto's stond te maken (partner van een ruiter) en die melde dat we daar niet langs moesten gaan omdat dat niet zou lukken. We hebben het dus ook niet geprobeerd/gekeken. Dan zal Sandra niet goed op de route gekeken hebben toen ze het ons melde Het alternatief was trouwens ook heel niet erg om te rijden
Waar ongeveer op de route was het? Enig idee van het aantal kilometers? Dan kan ik even nakijken of we het inderdaad over dezelfde plek hebben.
Gilbey
Geplaatst: 03-05-10 11:48
We hebben gereden met de kaart van de klasse 2 en het was ongeveer bij de 60 km aanduiding (rode lus), als je voor de 2de x naar het water rijd. Wij hebben daar de gele wandel route gevolgd
Prima. Hihi, Sandra is zelf ook een TREC ruiter en heeft daar dus niet goed door gehad hoe d route liep. Hoe dan ook, het was heel lekker om er weer te rijden en heb echt zin om over 2 weken te starten.
Noedle
Geplaatst: 15-05-10 18:07
Zo.. dat hebben we ook weer achter de rug..
Snelste van de kennismakingsklasse.. eerste endurance rit voor mij.. niet voor t paard overigens..
Alleen de hartslag was minder.. heb slecht kunnen trainen door een dik been helaas..