!!Ik vind m ook ontzettend mooi.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!!

Idd had ik van voren ook wel wat mooier gevonden. Hier ging Sims dus wel heel makkelijk overheen?
http://foto.evenementenfoto.com/Barchem ... 2318bm.htm

En gefeliciteerd met je prijs.
Jammer van die ene weigering maar zo te lezen kun je heel tevreden zijn over je cross 

De L moet wel gaan lukken zo te horen

Ook al plannen voor 't L? 
.
Uk wou wel moeilijk stilstaan, maar ben er pas de laatste 10 seconden ingegaan.damour schreef:Wat vonden jullie van de starter?In een ander topic las ik ook een opmerking over hem.
Mijn paard is heel lastig in het starthok en wil absoluut niet stilstaan,wordt soms echt gevaarlijk dus op het laatste moment ga ik pas het starthok in.
Nu liep die man zich ontzettend te bemoeien met hoe ik hem in het starthok moest zetten dat hij vergat te tellen.Ik was nog niet eens in het starthok toen hij zij dat ik al moest vertrekken.
Ik heb hem ook al eens gehad in Markelo,toen moest ik stil staan van hem in het hok,toen ik hem zei dat dit onmogelijk was met het paard reageerde hij ook als een idioot.Wat voor ervaring hadden jullie met hem?