Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heel wat nieuwe bokkers ontmoet dus vandaag

TeeGee schreef:Vandaag in Bathmen na dressuur gedeeld 3e. Foutloos gesprongen en foutloos gecrosst met een paar sec buiten de tijd![]()
Nog op de uitslag gewacht, was ie er eindelijk klopte er niks van. De 1e plek was voor iemand die uitgesloten was en ik 57.3 strafpunten. En .3 kan helemaal niet.
Dus ze gingen het opnieuw doen en het zou wel 17.30 kunnen worden. Maar een erg aardig meneer en het zou allemaal wel goed komen met de prijzen. Dus weet nog niet hoeveelste ik ben. Denk 3e of 4e

CoriienRN schreef:Motje11 zou wel foto's willen zien idd
Simmie schreef:Noorwijdenes schreef:Ik vond ook een mooie cross en voor mij/ons was het ook best een uitdaging (coffin hadden we eigenlijk nog nooit gedaan, maar dat ging super), dat bleek ook wel uit onze uitsluiting op het waterDus billy1: goed gedaan!! (wel jammer dat ik weer 2 puntjes kwijt ben haha)
In de B kun je geen verlies rijden.

Josfoto schreef:@motje11; helaas heb ik je demo van veraf mogen bekijken![]()
Ik stond samen met http://www.evenementenfoto.com/ op het open terrein langs de gele velden.
Die hindernissen op het open veld heb je overgeslagen, daar stond ook het meeste publiek en fotografen.
Mss in Barchem weer een poging wagen?
Ik reed de B-cross en die ging daar niet langs.