[SGW] SGW Diepenheim - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: SGW Diepenheim - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:06

Ze hadden inderdaad voor een kampioenschap het wat moeilijker mogen maken. Of in ieder geval voor het L wat minder keuze in alternatieven. Zo hadden ze wat meer verschil kunnen krijgen tussen de deelnemers.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 11:12

In de L had je op al het moeilijke een alternatief toch? Hoeft in mijn ogen niet nodig te zijn, helemaal niet op een kampioenschap. Daar hadden ze bijv. wel een onderscheid in kunnen maken; voor de regio en voor de open wedstrijd.

Bijvoorbeeld voor de B ook erg jammer was dat je de opsprongen niet mocht en ook niet de grote trackener.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:14

Rowo, inderdaad had je op al het moeilijke een alternatief. Wat mij betreft wat dat niet nodig geweest. Want op deze manier haal je zeker niet al de goeie eruit.

squid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:19

Hoi Tientjeh

Ik heb zelf B gecrosst en vond het inderdaad voor die klasse een mooi gebouwde cross. Eerlijk en daar waar je het zelf iets moeilijker wilde maken kon dat (9 en waterbak bijvoorbeeld) maar voor paarden die nog weinig kennen zoals die van mij was hij wel prettig gebouwd. Ik heb trouwens 9 wel rechtuit genomen...vond ik wel super van m'n paard dat ik hem zo goed kon plaatsen...was wel best wel smal!!

Maar vorig jaar vond ik hem voor jonge paarden (had toen andermans jongeling mee!) wel lastiger gebouwd!

De overige klasses heb ik niet bekeken...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 11:30

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:38

Leuk filmpje :) ik hoor mezelf vaak klikken als je boven een hindernis bent haha, alleen door het licht mislukte bijna alles..

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:43

Squid: Ik weet niet welk nummer je was? Heel misschien sta je bij mij nog op de foto. Maar ga er niet vanuit.

Ik heb ook het lijstje uit het starttijden topic meegenomen :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-09 11:55

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 11:59

Moderatoropmerking:
Ik citeer uit de regels van SGW & Eventing:

Simmie schreef:
Datum en toelichting op wijzigingen

Deze regels en richtlijnen gelden vanaf 1 april 2006. Topics of reacties die niet aan de regels voldoen zullen zonder bericht verwijderd of gesloten worden. Dit zal ook bij wijzigingen van deze regels gebeuren.

Richtlijnen
7) Het is niet toegestaan om, in welk topic dan ook, verzoeken tot het maken van foto's te doen. Als iemand aangeeft foto's te willen maken dan is melding daarvan in het voorbesprekingstopic toegestaan. Wil je graag dat die persoon foto's van je maakt, stuur de betreffende bokker dan even een pbtje. Dit om de topics overzichtelijk te houden en niet vol te laten stromen met berichten als "wil je van mij ook foto's maken?" Hetzelfde geldt voor vragen in de trant van "heb je toevallig van startnr. .. ook foto's gemaakt?" Stuur een pbtje aan degene die foto's heeft gemaakt! Verzoeken in de topics worden verwijderd!

Steef20

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 13:08

Dat meisje wat gevallen was bij de M pony's was Moniek van Donkersgoed uit Klarenbeek. Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis in Hengelo. Ze hoort vandaag mee over wat er precies gebroken is en wat er verder gaat gebeuren.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 13:10

Jeetje, wel even heftig hoor! ben je familie van haar? of een bekende? Houd ons even op de hoogte. Hopelijk valt de schade mee!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 13:55

Sneu voor dat meisje!!
En heel goed van de EHBO dat ze een ambulance hebben laten komen .

Ik vond de M ook erg makkelijk. Ik had het in ieder geval wel moeilijker verwacht.

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 14:54

Ik was 4e bij de DB pony's :) Jammer dat de dressuur wat minder ging. Had een week niet gereden want zit in Berlijn. Maar toch super tevreden :D

Marsafuba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 16:21

Dat meisje wat gevallen is is mijn achternichtje. Ik schrok wel even dat ik net las dat Moniek het was, want dat wist ik helemaal niet. Ze woont vlakbij mij en ik zal jullie wel op de hoogte houden van hoe het gaat!

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 16:28

iedereen gefeliciteerd met de mooie rondjes en prijzen!

hierbij nog even mijn verslagje:
dressuur ging lekker, 189 punten, springen foutloos, toen de cross mevrouw wou weer niet over het bruggetje, maar uiteindelijk wel redelijk snel erover heen gekregen, toen tot 13 foutloos, geen alternatief genomen ging echt lekker! maar naar de heg kroop ze helemaal in elkaar ik kreeg haar niet meer vooruit richting de opsprong, heb dus maar gewacht op de volgende want dan heeft ze altijd wel vertouwen, verder dus uitgereden tot het eind en afsprong in het water genomen! :)
was al super blij dat ze tot 13 kwam! aangezien ze vorig jaar helemaal niet weg wilde bij de andere paarden! :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 17:00

mijn pony is ook 4e geworden in ring 5 cat D/E was hun 2e cross..
dressuur net z'n bommetje maar toch 189 punten.. springen foutloos en cross ook met waterinsprong ging het super.. heel iets buiten de tijd..was vergeten haar klokje in te drukken bij de start..

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 17:04

Netjes :)!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-09 18:22

De laatste keer voor degenen die niet blijken te kunnen lezen. Bij een volgende keer gaat dit topic meteen op slot en volgen er verdere sancties.

Simmie schreef:
Moderatoropmerking:
Ik citeer uit de regels van SGW & Eventing:

Simmie schreef:
Datum en toelichting op wijzigingen

Deze regels en richtlijnen gelden vanaf 1 april 2006. Topics of reacties die niet aan de regels voldoen zullen zonder bericht verwijderd of gesloten worden. Dit zal ook bij wijzigingen van deze regels gebeuren.

Richtlijnen
7) Het is niet toegestaan om, in welk topic dan ook, verzoeken tot het maken van foto's te doen. Als iemand aangeeft foto's te willen maken dan is melding daarvan in het voorbesprekingstopic toegestaan. Wil je graag dat die persoon foto's van je maakt, stuur de betreffende bokker dan even een pbtje. Dit om de topics overzichtelijk te houden en niet vol te laten stromen met berichten als "wil je van mij ook foto's maken?" Hetzelfde geldt voor vragen in de trant van "heb je toevallig van startnr. .. ook foto's gemaakt?" Stuur een pbtje aan degene die foto's heeft gemaakt! Verzoeken in de topics worden verwijderd!

Steef20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 07:43

Moniek loopt bij mij stage en heb altijd op de ponyclub gereden waar zij nu bij zit. De artsen hebben besloten dat ze haar in het gips gaan zetten. Dit gaan ze waarschijnlijk vandaag of morgen doen. Wat er verder gaat gebeuren hebben haar ouders deze week een gesprek over.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 08:47

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 08:49

Ik zag het al, echt ruige foto's :))

fellow2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 09:40

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-09 10:45

Van zondag nog steeds geen foto's :(

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 12:26

nee echt jammer he .. wil ook de foto's zien van zondag... maar wacht rustig af..

Heleen_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-09 13:18

Die komen er vanavond op stond op de site.