tientjeh schreef:@ damour, werd jij nu ook nog geintervieuwd op het terrein?
Klopt door de Rabobank en door TV Hattem.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
damour schreef:Ruud wat heb je dat prachtig gedaan die compilatie.Ik heb de link op onze site gezet.Hoop dat je het ok vind.En equivision.nl heeft ook weer prachtige foto's geschoten.
zou er bijna verlegen van worden
jori_X schreef:Wat vreemd Jolienn
) 
Citaat:haha, Jolien, dat heb ik ook gezien. Ik had nummer 60. Was aan het losrijden. Zag inderdaad iemand starten en iemand door het verkeerde pad weer terug komen.

Citaat:Was jij dat, jolienn Ik zat met een vriendin bij hindernis 2 en wij schrokken er van! Er was inderdaad net iemand van start gegaan en we waren bang dat jullie zouden botsen.

Citaat:Dat heb ik nog gezien! Gelukkig was je op tijd weer weg, want toen jij de bocht om kwam scheuren ging er net 1 van start! Had heel akelig kunnen zijn........

haha)
Kon het verschil tussen zwart en blauw zo slecht zien, en af en toe vond ik die zwarte er blijkbaar makkelijker ofzo uitzien dan de blauwe, zag ik op het laatste moment dat het toch echt zwart was en ging ik heel hard sturen (en heb ik zo'n super crosspaard die alles dan nog wel even springt, want een SGW hindernis kun je niet zomaar overslaan vindt Sampie
) en kwam het toch net nog goed, haha.
.
Nouja ik hoop echt dat ze er nog wat aan willen doen, maar vrees van niet
Baal er echt van. (door mn dressuur al zo moeilijk wps rijden, had er nu 12 dus dan kon ik nog een keer raar doen dat ik verliespunten (terecht) kreeg en dan kan ik alsnog wanneer ik wil over naar de M, als me dat nu nog een keer gebeurd ben ik gelijk niet meer M startger. )
Maar ik had de organisatie gelijk gemaild en had vrijwel meteen reactie van we gaan t voor je uitzoeken je hoort zo spoedig mogelijk weer van ons. Maarja, daarop tot nu toe nog steeds geen antwoord. Nu staat die "foutenlijst" op de site van Hattem en daar zag ik dus dat ik op hindernis 13 een val had
Simmie, ja inderdaad, ook dat heeft me nog eens een bult tijd gekost (en bij die 2 hindernissen schuin achter elkaar heb ik ze los met voltes genomen, wat ook weer tijd kost) Het slaat allemaal nergens op maar het is ZO lastig om te bewijzen! Daarom hoopte ik dat er hier misschien mensen waren die bij de waterbak stonden, die me willen helpen en de organisatie een mailtje willen sturen.

Simmie schreef:Hopelijk lukt het je om de organisatie te overtuigen dat je niet gevallen bent.
Ik heb je wel bij de finish gezien (toen ging je nog het pad naar de start in ipv richting de laatste hindernis) maar daar heb je ws niets aan.
taormina schreef:Heb je er op de wedstrijddag zelf melding van gemaakt en protest aangetekend?
Dat is nml de enige juiste manier volgens mij is er nu niets meer aan te doen nml.
)