ik baal nu wel van dat foute parcours, anders was ik 2e van mn ring! En nu dus net buiten de prijzen..

Maar de cross was iig helemaal foutloos, dat is al een hele prestatie voor ons
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Henkjan schreef:Goldie schreef:Haha dan heb je ons wel gezien met die paarden die al 20m van te voren stil gingen staan. Wel super dat jullie vroegen of je moest helpen
Haha, jij was niet de eerste en ook zeker niet de laatste die dat deed!

en ik werd vervolgens inderdaad bijna van m'n paard af gelanceerd door een tak omdat mijn paard woest de bocht omvloog met die 'enge loslopende mensen'
), houd ook niets hem meer tegen om zo snel mogelijk in die staart te zitten, en dat is niet helemaal veilig 

Lag echt bijna rechts naast het paard zeg, gelukkig had ik mijn hakken laag en was ik mijn beugels niet kwijtgeraakt

Vreselijk, wat een rare paarden! Mgoed, wel de finisch gehaald en alles zonder twijfel gesprongen. Maar het was niet echt een ontspannen rit. Erg jammer!
.
.
.
... En een weigering op het water natuurlijk, al ging ze er wel deels in maar rende er weer uit
.
!
...
!
!

!
...
. 
.
.
). Natalie1993 schreef:Bij ons op het pad stond een klein meisje (4/5 jaar) met een wegwerpcameraatje een aantal foto's te maken van mijn pony, zo schattig.
Verder heb ik ook een paar lenzen gezien.
Water ben ik wel doorgeweest, achter onze voorgangers aan (super bedankt daarvoor).
.
?
.
.
Gelukkig gaat je paardje dan achter iemand anders aan, die van ons doen het echt niet. En dan kan ik wel heel hard gaan slaan en schoppen, maar dan gaat ze compleet over de rooie
Ze vindt het echt eng, maar ik vind toch dat ze het op z'n minst kan proberen
respect!) dus dat ging wel lekker
!