Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De agenda kan je vinden op www.deronline.nl
) moet je lid worden van de vereniging èn je startkaart aangevraagd hebben. Ik zou gewoon lekker volgend jaar een wedstrijdplanning maken en dan gaan starten
Hadden we niet 10 minuten verloren met verkeerd rijden, hadden we net boven de 11km gemiddeld gezeten, nu 10,8 waar ik super(!) tevreden mee ben. Ook overal in 1 keer doorgekomen wat keuringen/pa etc betreft dus beter kon niet.
en zaterdag helpen met opbouwen. Erg leuke wedstrijd! Djilan schreef:Fijn dat het goed bevallen is Diane!
Kleine noot wat Renkum betreft. Je mag maar 1 kennismakingsklasse per jaar starten, dus als je al 1 week na de ene wedstrijd de volgende zou willen starten (wat ik niet zou aanraden) moet je lid worden van de vereniging èn je startkaart aangevraagd hebben. Ik zou gewoon lekker volgend jaar een wedstrijdplanning maken en dan gaan starten
Onassa schreef:Ik heb de kennismakings rit gereden, was mijn eerste endurance ervaring.
Bij aankomst startkaart halen, keuren, was meteen goed ,daarna voorbespreking en was het tijd om te gaan op zadelen.
Ik wilde mijn laarzen uit de auto pakken, bleek ik twee verschillende linker laarzen bij me te hebben.
Ronald (mijn man tevens groom) als een speer naar stal gescheurd en was net op tijd terug.
Intussen was Drop al een keer flink op mijn teen gaan staan, auwwwww.
Toen kon is starten, 4 minuten te laat maar ja.
alles ging lekker, een tijdlang heb ik mee gereden met twee meiden die al veel arvaring hebben, zoveel zelfs dat de ene de WK in Maleisie gereden heeft.
Daar heb ik veel tips van gekregen.
ps: Karrimh nog erg bedankt dat ik een tijdlang met jullie mee mocht rijden, vond het gezellig en heel leerzaam!
maar fijn om te horen dat je er zoveel aan hebt gehad
daarom organiseer ik regelmatig endurance clinics op verschillend niveau... hè Dominique (= Sjolvir)... ennuh Karrimh is met dubbel RRRRRR
dat jij dat niet weet haha
)
Heb je nou nog niet door dat ik echt alle letters altijd hussel...
Hoewel zo'n toppaard, zijn naam verminken is ook wel schande!!!