TS is absoluut niet gevlucht, ben erg blij met deze verschillende meningen

Niels schreef:Kijk, op lager niveau kan je natuurlijk meedoen. Maar ik viel vooral over de opmerking dat het met elk paard kan. Dat is gewoon niet zo.
Dat begrijp ik heel goed

En mijn merrie zal (op dit moment) niet het hoogst haalbare niveau halen. Maar dat is voor mij geen probleem. Ik wil juist door met haar in een andere organisatie te showen, ook andere dingen leren.

@ MissPK; dank je wel

Ik zal wel begrijpen dat mensen in het begin zeker raar zullen opkijken maar dat zal meer komen doordat ze niet weten wat ze er mee moeten.
@ Pienb; ik denk dat ik zelf het beste kan beslissen of ik voor banketstaaf sta. En waar gaat het eigenlijk om? Dat ik voor banketstaaf sta, of dat ik plezier heb met mijn minipaardje.
Jullie moeten wel begrijpen dat ik hier serieus in ben, en ik (en mijn paard) de beginselen van showmanship al goed onder de knie hebben. Met de minipaardjes wordt (in europa) alleen nog maar pattern 1 gebruikt, maar een ander pattern zal geen probleem zijn. Mensen moeten niet denken dat ik niet weet wat showmanship is, dat ik dit niet serieus neem want dat doe ik wel!
Natuurlijk niet elk paard is geschikt voor SAH, omdat je een paard 'moet' hebben met een rustig karakter. Een paard dat niet stil staat werkt niet in dit onderdeel. Misschien is mijn paardje niet geschikt voor het hoogste niveau binnen de WRAN, maar dat is ook (nog) niet mijn doelstelling.
@ 14cecile14; moet jij eens opletten dat mijn arm/schouder houding goed is! Waarom zouden mijn schouders scheef zakken? Of ga je er vanuit dat ik scheef ben?