Not!
Zou ik gauw klaar mee zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pienb schreef:Ja dat snap ik ook niet. Als ik toch een paard heb dat ik wil showen en alles mag betalen dan verwacht ik toch ook dat ik bepaal wat er gebeurd en wanneer ik rij, trainer werkt immers voor mij, niet andersom!
Maarja, trainers zijn heilig daar. Die hele cleve wells affaire was daar ook heel happening omdat dat eerste keer dat een trainer echt zo is aangepakt. En dit was ook nog een hele groote!
Pienb schreef:Dat ik dit topic gemist heb![]()
Dat is zo mooi aan de rassenshows en nrha/nsba: heb je al dat levelgedoe niet
Wat ik gewoon heeeeeel raar vind bij de wran is dat amateurs tegen ' pro's ' MOETEN starten (oftewel, pro's geen apart level hebben)
Verder vindik t prima dat er levels voor beginners zijn maar 3 levels voor beginners en 1 voor gevoorderden?
(zit ook in dezelfde situatie...)
) en niet alleen als je wereldkampioen wilt worden hoor, ook als je gewoon alleen maar aqha of nrha wilt gaan showen....
Pienb schreef:de wran is absultuur super hiervoor.
maar je haalt precies het punt aan waar ik een probleem mee heb.
als je wran start en nooit mer wilt dan wran starten is er niks aan de hand en alles prima en goed.
maar, als jij de ambitie hebt om die volgende wereldkampioen te worden komt er dus wel een probleem om te hoek kijken.
dan moet je namelijk overstappen naar internationale verenigingen zoals aqha, nrha ed.
Pienb schreef:en doordat jij je dan aan de regels van de wran hebt gehouden (bv paard van de buurman geshowt als amateur) heb je daar ineens een probleem want: boem! je bent ineens pro! om hiervanaf te komen moet je je eerst 5 jaar aan de regels van aqha/nrha houden (dus geen paarden van anderen showen ed) dat is een behoorlijke tijd hoor.
Pienb schreef:dat is het probleem dat ik ermee heb, dat ze hiermee overstappen moeilijk maken voor mensen (zou dit bewust zijn of gewoon een mooie bijkomstigheid?) en niet alleen als je wereldkampioen wilt worden hoor, ook als je gewoon alleen maar aqha of nrha wilt gaan showen....

MidnightPSan schreef:Dus wat maakt het dan nog uit als die combinatie in de L1 en daar na in de L2 start? het is toch maar WRAN!
Pienb schreef:Usa? Zou wel willen hoor
Maaruh, dat statusverhaal: geloof maar dat als ik bv nrha showt op een paard van een ander en ik vervolgens aqha mateur ga starten en iemand meld dat bij aqha dat ik een probleem heb met de aqha.
Zelfde voor wran. (Gelijk aan open shows in us)