Met een brok in mijn keel heb ik het bericht gelezen....! Ik wens alle familieleden en vrienden heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies.
XXsmokeyXX
Geplaatst: 30-05-09 16:53
Sterkte Jah het is maar een woord, maar juist dat woord van een volslagen ´vreemde´, juist dat kan zo veel betekenen. Het verlies wordt er niet minder om, maar juist dat een volslagen ´vreemde´ aan je denkt, juist dat kan zo veel betekenen.
Sterkte aan iedereen die Janine kende en haar lief hebben/hadden.
Wat een verdriet! Veel kracht voor haar familie en vrienden......
CZpaint_av
Geplaatst: 31-05-09 07:15
Ik wil iedereen heel veel sterkte wensen met dit veel te vroege verlies
Wwrangler
Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-09 08:33
Lieve Mensen,
Bedankt voor alle lieve woorden. Woensdagavond is er gelegenheid tot afscheid nemen. Donderdagochtend zal de uitvaart zijn van Janine.
Janine zal in een koets naar het crematorium gebracht worden en Puck zal achter de koets lopen met Jan en mij naast hem. Haar laarzen worden, volgens eeuwenoude traditie achterstevoren in de beugels gedaan.
Degene die afscheid willen nemen kunnen ons per mail (western-wranglers@hotmail.com) benaderen voor verdere tijden en gegevens.
Jan & Bri
-------------------------- The Riderless Horse is a traditional ceremony that dates back to the days when armies relied on four-legged power rather than motorized transportation. The ceremony honors the memory of horsemen and women
There is a special bond between horse and rider. This relationship cannot be duplicated with mechanical equipment. Over the years, the horse and rider, learning each other's movements, body language, moods and clues, strengthen this bond. When that bond is broken, the horse must adjust to life without its familiar partner.
Reversed boots placed in the stirrups show that the rider has passed away.
Wat een oneerlijke strijd en toch verloren. Ik wens familie en vrienden veel sterkte met het verlies en verwerken van Janine.
Sabrine666
Geplaatst: 31-05-09 16:03
Jan en Bri Heeeel erg veel sterkte,
Ik hoop dat jullie je rust nu kunnen vinden.! Jullie verdienen het toppers! Richad en famillie heel veel sterkte ook..!
Dikke kussss Sabrientje
Lovepaints
Geplaatst: 01-06-09 12:45
Wat een triest bericht.
Ik heb haar niet gekend maar zonde zo jong te moeten gaan.
Iedereen veel sterkte.
mariel49
Geplaatst: 01-06-09 12:51
Lieve mensen dichtbij Janine en haar paard en hond, gecondoleerd. Verdriet om Janine te verliezen, zij heeft bij Easy Riders een statement, onze allereerste onderlinge wedstrijd Take it away 2003 gejureerd samen met haar zus. Ze was altijd gezellig voor een praatje en zeker een sportieve ruiter. Weer een goed mens minder op aard maar ze leeft wel voort in onze herinnering!! als er een hemel is, tot ooit!!