Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Scum schreef:Maar wil je echt met een dressuurzadel die cross gaan rijden?!
Ik zou er persoonlijk nog niet aan moeten denken.

(zonder jasje wel!) Maar ik zit een beetje door mijn broeken heen op het moment en aangezien ik nogal kieskeurig ben met hoe het zit heb ik nog geen nieuwe gekocht
Maar och dat overleef ik vast ook wel weer hahaha!

Yolien schreef:Wij crossen al jaaaaaaren met een witte rijbroek. Dat is echt geen probleem.
Het jasje aanhouden is not-done, gewoon een t-shirt.
Dan krijg je alleen wat minder tips & aanwijzingen 
en na 15.00 doe ik de omroep vd cross
Voor degenen die me niet kennen; ik heb waarschijnlijk n roze poloshirt aan
en heb donkerbruine krullend haar. En gewoon vragen als je twijfelt

.
. Verder nog veel bekenden gezien en gesproken!
. Sabertje schreef:Dat was de piano toch?
Daar hebben jullie voor mij ook iemand aan de kant moeten zetten. Ik reed op een schimmel, die er best wel zin in had.
Stond je links of rechts (als ruiter gezien dan).
@Sjolvir: voorlezer uitlenen is geen probleem hoor. Ze doet het graag. Moet wel zeggen dat ze vandaag toch behoorlijk goed kon schreeuwen en aardig heen en weer is gerend voor mij. Vanuit de start het bos in naar 6-7-8, daarna het hele terrein overgerend om te komen kijken of ik de waterbak overleefd had.
vooral die waar ik niet! niet! en weer niet! en nog een keer niet! over die 
). Geldt natuurlijk voor de hele organisatie en alle vrijwilligers
ook nog de uitslag enigszins op orde kunnen krijgen
Jeetje viel dat effe tegen.... We hadden daar een excel bestand voor gekregen en ik had t ook al wat uitgeprobeerd, maar als je dan alles moet gaan invullen
Voor volgend jaar ga ik dus toch mooi zelf n bestand maken wat we zelf helemaal snappen. En we weten nu ook hoezo het uitslagverwerkende secretariaat altijd apart zit van alles andere
Die hadden we vandaag er gewoon eigenlijk nog helemaal bij moeten hebben.
binnen 2 weken gaan we evalueren met de organisatie en alle verbeterbpunten opschrijven voor volgend jaar. Zijn er nogal wat, maar dat krijg je toch als je zo'n onervaren organisatie hebt. Rob Janssen, fam Franken en Gerald Arts waren er in ieder geval helemaal over te spreken en zij hopen ook dat wij volgend jaar een leuke B/L wedstrijd kunnen gaan organiseren. Echt super leuk om te zien hoe leuk de mensen het allemaal vonden! We hebben al van diverse mensen hulp voor volgend jaar aangeboden gekregen.

) En verder geen land meer mee te bezeilen steeds kijken en willen wegrennen. Pony kwam op een gegeven moment met ruiter weer terug, dus dat was weer heeeeeeeeeeel spannend! (ook heel sneu voor het meisje zelf natuurlijk die zal er ook niet blij van zijn geworden!)
Dus daar hebben we ook weer charmant indruk gemaakt
Gelukkig wel een aardige jury die vroeg of ik geschrokken was, ik niet mijn paard wel
Maar goed door zoveel moeite te hebben mijn paard in bedwang te houden ben ik zelf ook nog eens heel briljant 2 keer verkeerd gereden, wat resulteerde in -2 en -4 dus dat werkte ook niet echt mee
Hup paardenbeest maar weer opgezadeld, kom ik doodleuk bij het springen aan zijn ze dik ingelopen en zit nummer 56 in het parcour (ik nummer 57) leuk leuk leuk... Gelukkig wilde nr 58 en 59 wel voor mij (hartelijk dank!)
) en wilde je nog even succes wensen, maar onderweg ernaartoe stormde je net weg helaas!
)