Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nicole85 schreef:Groeit vanzelf, denk ik wel
Toen ik begon vond ik 30 km al heel wat, en de mensen die daarna voor nog een rondje vertrokken verklaarde ik voor gek.
Een paar jaar later rij je dan zelf opeens 75 km.
Gewoon lekker rijden, en met de tijd kom je verder en je doelen ook.

Nicole85 schreef:Groeit vanzelf, denk ik wel
Merk het nu bij mezelf ook.
Vorig jaar vond ik 30 ook veel, maar nu vind ik het minder lijken
Ook om te trainen. Soort gevoel.
Ik heb afgelopen zondag mijn generale gereden, 25 km. Was best warm en had hartslagmeter om gedaan en hoewel er behoorlijk gepuft werd (uit de wind, vol in de zon), bleef hartslag heel mooi laag! Wel veel zweten, maar dat is goed.
Ik heb 10 km/pu gereden. Hartslag daalde iedere keer snel. Tevreden
Nu hopen op goed weer volgende week zondag. Dit weekend mijn inpaklijst maken en dan komt het héél dichtbij

Dus begin op tijd 

Nicole85 schreef:Routebeschrijving ligt ook klaar. Ga toch maar over België (Antwerpen) rijden, wilde eigenlijk voor comfort over NL rijden. Maar scheelt 70 km
We vertrekken om 7:15u-7:30u... en dat met de zomertijd.. dus het is eigenlijk 6:15u-6:30u![]()
Ik zit er soms aan te denken om daar endurance te gaan rijden. Dan kom ik mijn ex tegen, dus ik heb zoiets...........NEEEEEEEEEE
laat maar........

willeke_nijs schreef:sin ik vrees dat het alleen linda en mss martine? zal worden... Ik met verstek laten gaan voor mijn paard ivm een hoefzweer die eerst moet genezen. Maarrrrrr ik kom wel zeker en vast kijken!
willeke_nijs schreef:sin ik vrees dat het alleen linda en mss martine? zal worden... Ik met verstek laten gaan voor mijn paard ivm een hoefzweer die eerst moet genezen. Maarrrrrr ik kom wel zeker en vast kijken!
Sin schreef:willeke_nijs schreef:sin ik vrees dat het alleen linda en mss martine? zal worden... Ik met verstek laten gaan voor mijn paard ivm een hoefzweer die eerst moet genezen. Maarrrrrr ik kom wel zeker en vast kijken!
Ai dat is jammer voor jou en je paard. Maar als je komt kijken dan zie ik je misschien nog he.
Windows heeft wat updates gedaan en ik krijg het niet meer gedaan 
Ik heb een slecht humeur, zeker als ik zo naar buiten kijk!willeke_nijs schreef:Ik kom morgen sowieso. Maar pas tegen de middag. Ik moet voormiddag nog naar de paarden en 'k wil nog naar de fitness (ik moet mijn derde beurt van deze week die vandaag in het water viel nog inhalen). Zal pas rond 12u zijn da'k daar kan zijn.
Grote kans dat ik het ben of mijn paard.......... Ik hoop echt dat het goed zal gaan, maandagochtend ga ik op vakantie, beetje vervelend Disneyland in het gips

Nicole85 schreef:Zoezi, welke klasse start jij?
Ook de 30?
Wil best samenrijden, als tempo van paarden gelijk is.
Wil tussen 10:45-11:15u starten.
Misschien een volgende keer
Ik doe morgen wel ongevraagd achter iemand aanrijden, hahaha. Zoezi schreef:Sin schreef:Jammer dat je zo vroeg moet Zoezi, ik had anders graag komen groomen.. maar 9u is me toch echt te vroeg.
Hoop dat het lukt zo alleen..
Ik ga er toch pas om 10:00 uur zijn. 9 uur is me echt veel te vroeg!!