Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

maar beter rustig dan zo'n joekel sprong.
* maar dat deed ie gewoon rustig, was dus super trots op 'm.
) heel leuk ding!
)
) 

!
.
!
Heb er wel zin in, heb wel nog beetje last van gekneusde nek dus rustig aan doen
)
!
? 

MelanieB schreef:jij moet morgen weer he?
!
.
! Super leuk dus, maar omdat ik vandaag crossles heb besloten niet mee te doen en dan misschien zelf het parcourtje te springen. Maar dat mocht niet van de staleigenaar
.Toen dus toch mee gedaan in de les, gezegd dat ik niet teveel mocht doen. Dus binnen ingereden, ze was echt snel en ik had geen controle
. Zag er niet zo goed uit, ik was een beetje nerveus
. Dus toen naar buiten, de eerste mocht het parcours in. Stond heel laag, 30 tot 50 cm schat ik. Maar er waren ook veel onervaren bij ons en natuurlijk ik zonder controle
. Iedereen deed het heel goed, meeste foutloos of bijna. Toen was ik, moest meteen aangalopperen, rondje door de bak. Ging best lekker, dus toen een heerlijk parcours gereden, foutloos
! Ik was zo trots
! De rest moest allemaal nog een keer, maar ik dacht dat ik klaar was i.v.m. de crossles vandaag. Toen zei opeens de instructeur dat ik nog een keer moest, het was immers toch maar een laag parcours en voor de rest had ze niets gedaan (kon dus echt makkelijk
).) Ik nog een keer, wat meer eraan gezeten en weer een foutloos parcours
! SUPER TROTS
:! Heb nu veel meer vertrouwen, al was het laag en zonder alle drukte van een wedstrijd!