[WN] wran wedstrijd manege kalverhoek 2 maart!!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 14:07

western schreef:
ik heb de beginners pleasure ook gezien, en heb de bewuste tinker ook niemand zien raken, zag wel dat ie in het midden ging staan om niemand te hinderen (neem ik aan)

gr. Jacq

Ik dacht dat ie naar de kant werd geroepen omdat ie gediskwalificeert was?

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 16:19

Welke tinker was dat nou? Er sprak ook iemand mij aan maar wie was dat? Die zat op en zwart witte tinker???

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-03 16:52

Chantalleke schreef:
Welke tinker was dat nou? Er sprak ook iemand mij aan maar wie was dat? Die zat op en zwart witte tinker???

Nerd Er liepen 2 tinkers rond. De een was zwart/wit, en er zat een klein (nouja ergens tussen de 12 en de 16 jaar, grof geschat) op. Dat was de tinker die tijdens de beg.pleasure en beg. horsemanship aan de scheur ging tijdens de galop en in het midden moest staan.
De andere (de mijne) is bruin/wit (ok donkerbruin, kan je ook voor zwart aanzien als je snel kijkt) en daar zat, voor/tijdens de beg.pleasure ikzelf op (geen klein meisje Haha! ) en dat was dus de tinker die niet aan de scheur ging. Later, voor/tijdens de open pleasure zat rob (blaze) erop, en hij was dus degene die je aan heeft gesproken Cool
Als je het filmpje kunt bekijken kan je het ook zien. De tinker die het meest in beeld is is mijn sam, met mij erop, de ander zie je op een gegeven moment in het midden staan.

golda1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-03 21:45

wat een gedoe allemaal. ik wil eigenlijk alleen maar weten hoe het san en sam gegaan is. dus.. vertel. hij zag er trouwens super uit op de filmpjes.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-03 18:06

Sandra.k"]
[quote="Chantalleke schreef:

Nerd Er liepen 2 tinkers rond. De een was zwart/wit, en er zat een klein (nouja ergens tussen de 12 en de 16 jaar, grof geschat) op. Dat was de tinker die tijdens de beg.pleasure en beg. horsemanship aan de scheur ging tijdens de galop en in het midden moest staan.
De andere (de mijne) is bruin/wit (ok donkerbruin, kan je ook voor zwart aanzien als je snel kijkt) en daar zat, voor/tijdens de beg.pleasure ikzelf op (geen klein meisje Haha! ) en dat was dus de tinker die niet aan de scheur ging. Later, voor/tijdens de open pleasure zat rob (blaze) erop, en hij was dus degene die je aan heeft gesproken Cool
Als je het filmpje kunt bekijken kan je het ook zien. De tinker die het meest in beeld is is mijn sam, met mij erop, de ander zie je op een gegeven moment in het midden staan.
[/quote]

Ik denk ook al waar kaent hij me van Haha! Haha! Maar dat is dus Blaze. Nou die kan ik nu dus ook. *LOL*