Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bolieke schreef:geerke schreef:leuk paard!
Ik zou het eerste paard weleens willen zien wat western doet en niet op de voorhand loopt....of gaat dat niet samen?
Ik heb geen verstand van western zoals je merkt,het ziet er wel ontspannen uit,en het is zeker een knap paard!
Les nummer 1: een westernpaard wordt juist getraind om z'n achterhand te gebruiken![]()
. Dat zou trouwens zo in alle rijstijlen moeten zijn.
Maar dat geheel ter zijde.
Knap wat je doet met je "manègepaardje"!! Je hebt al heel wat tips gekregen dus ik blijf gewoon bij proficiat! En veel succes op je wedstrijd.

Inky_devil schreef:leuk filmpje van bungy, Jullie zijn echt een leuk stel samen.
Ziet er goed uit.

Maar laatste tijd gaat het echt steeds beter..!
:P
*D
want als er 1 goed voor der pony is is het tiara wel en ik kan het weten......
ik vind zelfs dat ze soms nog iets te voorzichtig is
xxiloveyou schreef:tiaaar wat een leuk filmpje![]()
egt zoo gaaf![]()
en dat einde van trainers mijn moeder lag helemaal dubbel xD
whaah ik heb oowk zoown zin in die wedstrijd wij worden gwn 1 en 2 he![]()
:P
met mijn reining pony*D
en dat hele gezeik dat bungy pijn heeft is egt gelulwant als er 1 goed voor der pony is is het tiara wel en ik kan het weten......
ik vind zelfs dat ze soms nog iets te voorzichtig is
![]()
tiaar lysm(L)

Vond het wel grappig..
We zijn toch trainers ! Maar dan alleen van mijn paard 
Ik moet alleen nog evelien vragen voor vervoer..

of tips!

TiaraBungy schreef:UPDATE: Heb zondag m'n wedstrijd gehad! Met losrijden was hij super! Maar m'n proef ging erg slecht..
Nouja.. volgende keer beter!![]()

M'n score was niet zo goed.. Al ging het losrijden echt super.. Als het goed is komen er binnenkort foto's
TiaraBungy schreef:Heb ik nog niet
Gelukkig maar!M'n score was niet zo goed.. Al ging het losrijden echt super.. Als het goed is komen er binnenkort foto's
mijn hond heet bungy(zie profiel) helemaal gaaf

Wat cool!