[SGW] SGW Heino - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Leliaardje

Re: SGW Heino - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 22:08

Simmie schreef:
Uitslagen staan er op!

Maar bij deze uitslagen kun je nog steeds niet zien waar je je strafpunten nou mee "verdiend" hebt Boos! .

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:19

Nee idd en ik ben wel heel benieuwd hoe ik in de cross aan 78,4 totaal kom.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:29

Leliaardje schreef:
Simmie schreef:
Uitslagen staan er op!

Maar bij deze uitslagen kun je nog steeds niet zien waar je je strafpunten nou mee "verdiend" hebt Boos! .

Daar kan ik ook niets aan doen. Moet je bij de organisatie zijn.
Maar ik denk dat jullie het hier mee moeten doen. Knipoog

JeltjeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 09:53

Ik ben over het geheel in de klasse B-DE 13e geworden! Haha!
Voor een eerste keer, ben ik super blij! Haha!
Maar Mel wat raar dat er staat dat je uitgesloten bent. Verward

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 10:21

Ik denk dat ik het wel weet.Per sec. dat je te laat binnenkomt behoor je te vermenigvuldigen met o,4 maar in Heino hebben ze per sec. 1 strafpunt aangehouden.
Ook bij ons ik heb er tegen geprostesteerd en het is toen recht gezet.Ik had evenveel strafsec. voor de tijd als degene die voor mij vertrok,ondanks dat die 2 min eerder was vertrokken.
Deze ruiter kon niet in de buurt van hindernis 1 komen werdt door de begeleider aan de teugels gepakt en rende naar hindernis 1 toe.Dat is toch echt uitsluiting maar in Heino niet daar wordt je niet voor gedisk..Degene die meer dan 3 weigeringen hadden mochten over het algemeen gewoon de cross uitrijden met als gevolg dat de achter op komende ruiters ontzettend gehinderd werden.

Bij de waterbak stonden 2 combi's dwars voor de insprong hindernis jury liet ze gewoon staan.
Ik reed door en ging via de zijkant,zoals die afgevlagt stond.Op de uitslag gedisk.had rechtdoor gemoeten maar dat was onmogelijk en volgens de rode vlag zoals die stond mocht dat.

Toen ik protest aantekende kreeg ik van de hindernisjury te horen dat ik veel te hard had gereden voordat hij wist was ik er al en kon hij de ruiters en de vlag niet meer verzettten.Of ik de volgende keer maar wat langzamer wou rijden.?????.Heb gewoon optimale tijd gereden.Het koste me wel een 3e plaats en 2 wp die nodig zijn om op het NK te starten.Met de TA was ook niet te praten werd er zo moe van .Het is gewoon jammer dat organisatie en hindernisjury's gewoon de reglementen niet kennen.Als ze zich daar in verdiepen dan voorkomen ze gewoon heel veel fouten in uitslagverwerking en irritaties bij de deelnmers.

JeltjeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 10:58

Bloos! dat is banketstaaf zeg!
wat slecht geregeld dan.

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 11:04

Ik heb maar even een mail gestuurd naar de vereniging. Ben ook wel benieuwd of ik nu een winstpunt erbij heb ja of nee?

skippy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 14:23

ik reed in Heino mijn tweede cross in de B, ik had echt een hele slechte dressuur 180 punten paard was heel erg gespannen beetje jammer dat heeft ze normaal niet. Met springen was ik foutloos en in de cross ook op wat tijdfouten na.
aangezien ik zo'n slechte dressuur had zijn we maar naar huis gegaan, hadden we achteraf beter niet kunnen doen want ik was nog 6e :S

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:00

Ze willen je de prijs wel nasturen hoor als je even contact met ze opneemt, ik had dit ook gevraagd voor het geval dat.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:42

marielle123 schreef:
hee melanie misschien onvoldoende gekregen van de hindernis jury's? maar ik weet niet als je daar op wordt uitgesloten.. volgens mij is dat alleen voor je winstpunten..

ik had ook geluk bij 1 jury had ik allemaal 7ens en de andere jury een 5 en 4,nog wat stond ik gemiddeld net op een 6.. pfff echt geluk gehad..

en m'n filmpje op you tube is echt leuk dank je wel...!! Haha!

Ik dacht dat er maar een jury was!
Ik heb alleen een beoordelingsformulier van de jury bij h9/h10

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 18:25

damour schreef:
Bij de waterbak stonden 2 combi's dwars voor de insprong hindernis jury liet ze gewoon staan.
Ik reed door en ging via de zijkant,zoals die afgevlagt stond.Op de uitslag gedisk.had rechtdoor gemoeten maar dat was onmogelijk en volgens de rode vlag zoals die stond mocht dat.

ik was 1 van die 2, maar ik stond niet voor de insprong maar juist aan de zijkant (inloop) Knipoog de ander stond idd wel voor de insprong
met die vlag was een beetje vreemd, ik hoorde dat toen jij er nog niet was geloof ik, dat er toen iemand de vlag ineens naar rechts verplaatste Verward

maar ik vind het dan ook niet terecht dat je uitgesloten bent, je werd idd gehinderd en daar kon je niks aan doen...

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 22:32

Aparte dingen gebeuren er toch altijd bij dat crossen. Ik vind de uiteindelijke uitslag altijd maar weer 1 grote verrassing.

Heb de organisatie een mailtje gestuurd met de vraag of ik de volledige uitslag van de B-pony's kon zien, maar heb verder geen reactie gekregen.

Ach, we kijken gewoon vooruit en maken ons op voor Barchem............. Duurt nog wel erg lang jammer genoeg.

damour

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 07:28

damour schreef:
Ik denk dat ik het wel weet.Per sec. dat je te laat binnenkomt behoor je te vermenigvuldigen met o,4 maar in Heino hebben ze per sec. 1 strafpunt aangehouden.
Ook bij ons ik heb er tegen geprostesteerd en het is toen recht gezet.Ik had evenveel strafsec. voor de tijd als degene die voor mij vertrok,ondanks dat die 2 min eerder was vertrokken.
Deze ruiter kon niet in de buurt van hindernis 1 komen werdt door de begeleider aan de teugels gepakt en rende naar hindernis 1 toe.Dat is toch echt uitsluiting maar in Heino niet daar wordt je niet voor gedisk..Degene die meer dan 3 weigeringen hadden mochten over het algemeen gewoon de cross uitrijden met als gevolg dat de achter op komende ruiters ontzettend gehinderd werden.

Toen ik protest aantekende kreeg ik van de hindernisjury te horen dat ik veel te hard had gereden voordat hij wist was ik er al en kon hij de ruiters en de vlag niet meer verzettten.Of ik de volgende keer maar wat langzamer wou rijden.?????.Heb gewoon optimale tijd gereden.Het koste me wel een 3e plaats en 2 wp die nodig zijn om op het NK te starten.Met de TA was ook niet te praten werd er zo moe van .Het is gewoon jammer dat organisatie en hindernisjury's gewoon de reglementen niet kennen.Als ze zich daar in verdiepen dan voorkomen ze gewoon heel veel fouten in uitslagverwerking en irritaties bij de deelnmers.

Het ging ook allemaal zo snel ,Moon liep haar 2e cross en trok zo heerlijk op de hindernissen.Ik was superblij dat ze zo'n fijne cross had gelopen.Maar het eindresultaat was wel een domper.Ik dacht als ik niet rechtdoor kan dan maar er om heen door het water moet ze toch en volgens de vlag mocht het.Als ik was gaan stil staan was ze waarschijnlijk niet door het water gegaan omdat ze vorig jaar nog in een kudde liep vindt ze het wel gezellig in een groep en was dan vast niet meer het water ingegaan.

JeltjeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:13

Melanie, weet je al waarom er op de uitslagen lijst stond dat je uitgesloten was? Scheve mond

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 14:20

damour schreef:
damour schreef:

Het ging ook allemaal zo snel ,Moon liep haar 2e cross en trok zo heerlijk op de hindernissen.Ik was superblij dat ze zo'n fijne cross had gelopen.Maar het eindresultaat was wel een domper.Ik dacht als ik niet rechtdoor kan dan maar er om heen door het water moet ze toch en volgens de vlag mocht het.Als ik was gaan stil staan was ze waarschijnlijk niet door het water gegaan omdat ze vorig jaar nog in een kudde liep vindt ze het wel gezellig in een groep en was dan vast niet meer het water ingegaan.

Damour, ik zag in de uitslagen dat je met Moon ook bij de L-pony's reed. Daar moest je de insprong nemen bij de waterbak. Voor de B-paarden (waar jij achteraan startte, ik neem aan vanwege het feit dat je met 2 pony's reed) werd de vlag weer naar achteren (de zij-ingang) geplaatst, maar voor jou had de vlag dus weer naar voren gemoeten eigenlijk.

En is het niet raar dat als ze de strafpunten voor tijdsoverschreiding verkeerd berekenen dat ze die dan voor de een wel gaan corrigeren en dan voor de ander niet? Dat is dan nogal oneerlijk lijkt me.

Blijft natuurlijk balen dat je nu je 2 winstpunten misgelopen hebt.

Toverheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 16:41

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-08 16:44

Toffe foto's! Haha!