xDenies schreef:@ Sychess,
Ach ook zonder eigen paard ben je hier natuurlijk welkom, maar ik snap je hoor. Waar les jij nu ook alweer? Wat een prachtige hond, ik snap wel dat je er verliefd op werd!
Leuk cadeau voor je vriend! Mijn broertje wilt dat ook graag maar ik durf het niet cadeau te geven

Gelukkig maar! Ik zie iedereen hier veulens fokken en dan denk ik dat wil ik ooooook ooit (droom) maar eerst maar een eigen paard haha, ik denk dat ik terzijnertijd vast wel hier terecht kan voor tips waar te kopen etc... Waar op te letten...
Ik had het hondje écht mee moeten nemen! Ik les nu bij Magnolia Ranch
Wil heel graag standaard eens per 2 weken lessen, maar die strippenkaart ... pingping dus nu nog maar even losse lessen inplannen (nu alweer 2 weken geleden en nog geen nieuwe les gepland staan 
Aah waarom durf je het niet cadeau te geven? Ik hoop dat het komende zaterdag mooi weer is, voor nu staat er bewolking op de weerapp, dat zou wel jammer zijn tijdens het vliegen...
xDenies schreef:Ik ga 4 patterns rijden, dus wish me luck.
Wat is een pattern? (Ik kan ook googlen maar keeping the topic alive
)
xDenies schreef:Mijn broertje heeft een Dodge Ram gekocht dus we gaan echt in stijl naar onze 2e wedstrijd.
Wow jij leeft echt Yellowstone style
haha wat cooool *jaloers*
xDenies schreef:Onze instagram is vrij up to date, dus mocht je het leuk vinden zou ik daar zeker een eens blik op werpen.
Hoe heet de insta? Of staat 'ie in je profiel? (Zal zo even spieken) Edit: gevonden en ik follow!
Boogschieten -> SUPERVET.
Voor alle anderen (weet zo even niet meer wie allemaal en ben nog niet super behendig met alle quotes etc haha) wat leuk al die veulens! Mooie combinaties hoor pfoeh. Ben ergggg benieuwd wat er allemaal uitkomt!
Kunnen we tzt geen veulendag organiseren of zo? Kunnen we alle veulens bij mekaar bewonderen
Of is dit een heel erg onrealistisch onpraktisch idee?