Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bellatrix schreef:Gewoon interesse, hoeveel veulens wil je fokken met haar? En wil je ook wat houden of is het voor de verkoop?
Ik heb een week de tijd om maar liefst 4 patterns uit mijn hoofd te leren. Fantastische gepland natuurlijk. (organisatie was errug laat..)
En ze vind het zo leuk!
Maar ik heb zeker raak geschoten en het heeft wat leuke beelden gegeven!
xDenies schreef:@ Sychess,
Ach ook zonder eigen paard ben je hier natuurlijk welkom, maar ik snap je hoor. Waar les jij nu ook alweer? Wat een prachtige hond, ik snap wel dat je er verliefd op werd!
Leuk cadeau voor je vriend! Mijn broertje wilt dat ook graag maar ik durf het niet cadeau te geven
Wil heel graag standaard eens per 2 weken lessen, maar die strippenkaart ... pingping dus nu nog maar even losse lessen inplannen (nu alweer 2 weken geleden en nog geen nieuwe les gepland staan 
xDenies schreef:Ik ga 4 patterns rijden, dus wish me luck.
)xDenies schreef:Mijn broertje heeft een Dodge Ram gekocht dus we gaan echt in stijl naar onze 2e wedstrijd.
haha wat cooool *jaloers*xDenies schreef:Onze instagram is vrij up to date, dus mocht je het leuk vinden zou ik daar zeker een eens blik op werpen.

maar tis gelukt en eindelijk droog!