Ik heb zitten google naar het Dutch Championship & Futurity contest aangezien mijn veulen startgerechtigd is. Iemand hier ervaringen mee of aan mee gedaan?
Gisteren weer een bezoekje gebracht, gelukkig nogsteeds klein.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Eveyy schreef:celineeloves schreef:dank je ik heb wel contact met de wran opgenomen om barrel race weer in nederland te krijgen mocht er genoeg animo voor zijn
Ik ben voor!
(en WRAN lid)
is het goed als ik je op een lijstje zet? zodat ik je kan berichten als t doorgaatspeedfiets_2 schreef:[ [url=m/1RDQGe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Omdat het zo warm is
Nog meer die last hebben van verbrande roze neusjes? Ik smeer Cupid netjes in maar meen dan madame het afsmeerd, vliegenmasker houd ze niet op en madame wil niet onder het afdakje blijven staan. Op stal zetten overdag wil mevrouw ook niet. Dan laat ze de stal niet heel.
wat een knapperd
Ben benieuwd of ze heel veel op elkaar gaan lijken in de toekomst!
Ik ben echt zo onbeschrijfelijk blij met haar.. Het is een ontzettend lief paard en heel erg op mensen gericht. Ze komt zelfs al naar me toelopen in de wei (kan ook komen omdat ik haar altijd ophaal en dan op stal voer, om haar vervolgens weer naar de wei te brengen
maar toch, het gaat om het idee
). Ook volgt ze me de hele tijd als ik in de wei bezig ben (uitmesten, zoeken naar haar vliegenmasker die ze steeds af gooit, een tijdschrift lezen doe ik soms ook in de wei, de andere paarden bij de waterbak wegjagen zodat zij ook kan drinken --> want de anderen staan er steeds voor waardoor zij er niet langs durft) en dan loopt ze dus de hele tijd mee. Echt gezellig zo'n paard 

ja die zwart bonte is een volle zus van Yuri dezelfde mams en paps
thanks hij word Indd groot en breed echt puppy af nu en alweer 2,5 jaar tijd vliegt

Wat een dotje, heel leuk koppie zit daar op!
hier foto van mijn eerste bezoek bij Leo
Pino96 schreef:Die van mij is nu 6 weekjes. Ik ben op vakantie geweest dus dit keer zag ik wel echt dat hij flink was gegroeid! Ook verliest hij al wat veulenvacht om zijn ogen en neus.. Ik denk dat hij zwart gaat worden![]()
[ [url=m/15k4sp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ypseXW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qK2dno.jpg]Afbeelding[/url] ]