daar ligt zo te zien de z-balk erop. Het L had alleen de afsprong.
Lees wat goede resultaten hier, lekker! Ik vond het ook een mooie wedstrijd, het M stond erg dik, verschil met het Z was ook niet zo groot IMO. Maar alles zat erin, technische combinaties en dikke bakken, op- en afsprongen, greppel (bullfin aan het eind) en een erg zware waterbak.
L vond ik niet serieus zwaar, ook niet heel licht. Gewoon een mooie L cross. Nog iets van een greppel erin zou leuk zijn geweest. B heb ik niet goed bekeken verder.
Heb foto's van de nrs 31, iemand met een gouden cap ik denk 33 t/m 37 nog wat nrs rond de 40 maar kan de rugnrs niet zien. Toen moest ik snel even naar huis voor mijn tripod en begint het weer rond nr 80. Zijn helaas niet allemaal even scherp maar roep maar als je wat zoekt. Sommige kan ik de rugnrs niet van zien dus omschrijf even het paard en wat je aan had.
Noor was 31, leuk! Lielle, de geppels die er waren voor de verschillende klasse zijn tijdens het groot onderhoud van Staatsbosbeheer veranderd in steile sloten, dat kun je de ruiters echt niet aandoen. Volgend jaar maar weer. Vandaag weer een lange dag maar op enkele mopperkonten na was echt 95% superblij na afloop. En vandaag heb ik jullie dus allemaal zien langskomen.
Het was voor mij de eerste keer en ik vond het erg leuk en zeer goed georganiseerd! weer heb je nooit in de hand! Helaas heb ik niet op mijn protocol kunnen wachten want dochter lief moest echt naar huis! Dressuur ging wel redelijk naar omstandigheden en de baan. Springen 1 balk paard kwam overal erg op terug. Cross zelfde! sprong paar x bovenop de hindernis maar we hebben veel geleerd! Ga volgend jaar zeker weer en wat leuke andere cross wedstrijden uitzoeken! dus als iemand nog een tip heeft hoor ik het graag!
@Lielle: Dat was niet mijn groom maar Evony hier op bokt. Mijn aanloop naar Varsseveld begon als een grap toen wij er allebei vorig jaar waren, zij om te helpen en ik om te toeristen. Ik reed in Wieringerwerf alles driedubbel op safe om het werkelijkheid te kunnen laten worden. Erg leuk dat iedereen zo meeleefde!
@Margreet: Blij te lezen dat verreweg de meerderheid van de mensen met de juiste instelling rondliep. Ik vond het net zoals afgelopen jaren weer een erg gezellige wedstrijd.
@letsdunit: mocht je ergens een wit paard, of een bijna wit paard op de foto hebben staan, dan is de kans groot dat ik er op zit.
Evony
Geplaatst: 27-08-12 09:21
Lielle schreef:
Tody, was jij trouwens degen waarbij de groom na de keuring riep 'Varsseveld here we come' of iets dergelijks?