[SGW] SGW Wieringerwerf 22/23 Augustus - Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Re: SGW Wieringerwerf 22/23 Augustus - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:02

Haha Chevrolet PickUp, super gaaf..
Maar buiten mijn portemonnee :+

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:19

Heel veel succes morgen allemaal, ik kom even kijken en vast parcours lopen voor zondag!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 22:24

Gaaf Pickup :+:

Wij gewoon audi Q7, want we hebben verder alleen nog 2 autos die het niet kunnen trekken :') Een audi nogwat en een mercedes slk geval, nou die komt niet eens over een beetje mul zand, stom ding :+ Mannen! :+
Ja een trakor, maar dan doe ik er wel erg lang over om er te komen haha!

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:27

nou ook weer terug van de welsh-sportdag en de welsh cup, was mooie dag veel gedaan en prijsjes mee naar huis genomen :P en thuis gelijk de volgende klaar gemaakt spullen gepakt en morgen vroeg op pad ben echt benieuwd hoe het gaat! Heb er zin in!

Iedereen succes morgen, zet hem op

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:46

Vanavond even parcours gelopen en de coiffin/grep/ slootje hoe je het ook wil noemen stelt niks voor zeker niet omdat de sprong best een stuk ervoor komt. De picknicktafel blijft denk wel stevig voor de B maar is ook weer niet de meest enge picknicktafel die er bestaat, zoals Fred van Roekel vorig jaar zei zet er staanders neer leg er balken op en het is ineens een oxer van niks! Spoorwegovergang is wel spannend valt erg op vrees dat mijn paard al lang van te voren in de staak gaat en ze is weer hengstig dus dat wordt weer gezellig. Stond bij het water niets over een alternatief wel een veel dunner stammetje aan de kant. Piano is niets kan een konijn nog doen. bloemetjes en zaagsel voor de sprong kan natuurlijk altijd problemen geven maar op zich verder geen rare hindernissen maar al met al wel een uitdagende cross.
Ik heb er overigens 20 minuten over gefietst, uiteraard zonder langracende paarden en nog niet al te mul gelopen pad.
Is er nog een voorlezer in de buurt, ik dus zit helaas ook zonder voorlezer!

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 07:50

@Amber_: precies, deze auto wordt ook weer verkocht maar zo lang ik hem heb gebruik ik hem ook waar die goed voor is :D Trailers trekken :P
@sas: klinkt goed, het is indd aan de foto's te zien, vrij eenvoudige cross, alleen denk dat de aankleding wel zorgt voor wat extra's. Vooral al die bloemen in het begin daar moet mijn paard het vooral niet zo van hebben :+

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:07

Iedereen enorm veel plezier vandaag en geniet er van. Ik ben er pas aan het eind van de middag, dus ik zal niet veel van de wedstrijd zien.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:08

Succes allemaal!!!

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:19

Succes iedereen dit weekend +:)+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:10

Succes iedereen vandaag en tot morgen!! :)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 09:59

Een Audi Q7?!?! Dat is mijn lievelingsauto!.... voor als ik ooit de loterij win :o

Heel veel succes allemaal vandaag :)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 10:03

Noorwijdenes schreef:
Succes iedereen vandaag en tot morgen!! :)

sluit ik me helemaal bij aan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 10:13

Ik had volgens mij mijn tijd erbij gezet voor een lezer maar is denk zo laat op de avond niet helemaal goedgegaan.
Ga voor de zekerheid hem maar uit mijn hoofd leren maar mocht iemand toevallig kunnen, graag!
Laatst bijgewerkt door Sim op 22-08-09 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Starttijden verwijderd; die horen in het starttijdentopic.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 10:49

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 11:22

Dat is wel raar moderator verwijzen naar een starttijdentopic terwijl die niet bijgewerkt is, heb maandag al me tijden doorgegeven maar staan er niet op, en ik kan wel om een lezer vragen maar als er niet bijstaat hoelaat dan schiet het ook niet op! Maar bedankt voor de medewerking!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 11:51

Misschien heb je niet alle gegevens erin gezet? Dan wordt het niet verwerkt ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:21

Topic is tot en met vandaag bijgewerkt. Jouw gegevens waren niet compleet, vandaar dat het er niet bij staat. Zie onderstaande tekst zoals in het starttijdentopic staat. ;)

Simmie schreef:
Hier is alvast het starttijdentopic voor SGW Wieringerwerf op 22 en 23 augustus 2009.

Als jij er ook bij wil komen, stuur dan even je gegevens per PB naar mij (svp NIET dit bericht quoten en jezelf daar al tussen zetten; ik weet dan niet uit mijn hoofd wie er wel of niet al in stonden!!). Dus alleen een enkele pb met de gevraagde gegevens graag, om het overzichtelijk te houden!
In het topic vermelde starttijden worden verwijderd.
Ik heb de volgende gegevens nodig:

Dag/datum, Klasse, Startnr., Naam, Naam paard, ring
en de tijden natuurlijk!

Graag aanleveren op de volgende manier zodat ik makkelijk kan knippen/plakken:

Zaterdag 31/5
85, Simone Mascini (Simmie), Simply She, ring 3, B-pa
Dr 09.18, spr 14.08, cr 14.28

Pb's die niet alle gegevens bevatten of die niet op de juiste manier (als hierboven) zijn doorgegeven worden zonder tegenbericht NIET in behandeling genomen. (lekker puh }> )
Let op: het kan een dag (of wat) duren voor je starttijd is verwerkt, dus stuur tijdig je gegevens door!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 15:14

Scum schreef:
Een Audi Q7?!?! Dat is mijn lievelingsauto!.... voor als ik ooit de loterij win :o

Hihi, dan moet je de auto iig herkennen dan zondag _O-
Mij boeit het niet zoveel, vind het net een cockpiloot!

Ben benieuwd hoe de bokkers gaan vandaag :)
Ik kom net terug van wedstrijd met Bon, wat overigens de beste springwedstrijd ooit was voor Bon en Mij :+:
Bon hield van de ereronde, tussen alle sportpony's hihi.

En dan zo alles klaarleggen, Peps even kort longeren en dan morgen weer op tijd eruit! heb er super zin in!!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 15:25

Is er al iemand terug van het crossen vandaag? (hoe is het gegaan?)

Vandaag voor het eerst M1 gestart en heb mijn eerst winstpunt binnen *\o/*

Dus met dat B proefje moet het morgen wel goedkomen :Y) :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 15:26

er is al een verslagentopic, dus de verslagen komen daar wel te staan vermoed ik.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:11

Ik ben vandaag even wezen kijken en heb gelijk het parcours gelopen. Het viel me erg mee, ook de halve coffin, denk dat de paarden het meer als een plas water zien dan als een greppel. Ik ga daar in ieder geval rechtdoor proberen. De combinatie bij het water vind ik wel heel lastig. Ik heb wel vaker water-insprongen gedaan op een training en dat ging prima, maar nu staat er een stijltje, 1 galopsprong, weer een stijltje, anderhalve galopsprong en dan over de boom het water in. Ik had wel het vermoeden dat dat voor de B blijft staan, aangezien er gewoon bij alle hindernissen groene nummerbordjes stonden. In wedstrijd heb ik nog nooit anders gedaan dan water in lopen. Maargoed, ik zie het als een leuke uitdaging!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 17:30

Simmie schreef:
Topic is tot en met vandaag bijgewerkt. Jouw gegevens waren niet compleet, vandaar dat het er niet bij staat. Zie onderstaande tekst zoals in het starttijdentopic staat. ;)

Simmie schreef:

Nou sorry dan zal ik wel iets fout gedaan hebben, dacht dat ik alles goed doorgegeven heb, pech gehad dan!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 18:03

martinev schreef:
Ik ben vandaag even wezen kijken en heb gelijk het parcours gelopen. Het viel me erg mee, ook de halve coffin, denk dat de paarden het meer als een plas water zien dan als een greppel. Ik ga daar in ieder geval rechtdoor proberen. De combinatie bij het water vind ik wel heel lastig. Ik heb wel vaker water-insprongen gedaan op een training en dat ging prima, maar nu staat er een stijltje, 1 galopsprong, weer een stijltje, anderhalve galopsprong en dan over de boom het water in. Ik had wel het vermoeden dat dat voor de B blijft staan, aangezien er gewoon bij alle hindernissen groene nummerbordjes stonden. In wedstrijd heb ik nog nooit anders gedaan dan water in lopen. Maargoed, ik zie het als een leuke uitdaging!

-O-
Gelukkig is't water aan't eind, dan heb ik igg nog kunnen crossen :')

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:06

Niet zo negatief joh ;)
Je ziet wel, en wie weet zit er toch een alternatief op!

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 18:06

Melanie, ik las in het fototopic van de hindernissen dat er wel een alternatief op het water komt, weet alleen niet of dat dan alleen voor de B-ponys is??