Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

broertje schreef:Ik ga er zoiezo heen. Ga er vanuit dat hun het afmelden als het echt onverantwoord is. Mocht ik daar nou zijn en het is echt niet te doen in de zin van mijn paard (en ik) worden onzeker dan kan ik altijd nog overwege te stoppen.
broertje schreef:Ik ga er zoiezo heen. Ga er vanuit dat hun het afmelden als het echt onverantwoord is. Mocht ik daar nou zijn en het is echt niet te doen in de zin van mijn paard (en ik) worden onzeker dan kan ik altijd nog overwege te stoppen.
broertje schreef:Vind ik ook Hozie, en mijn moeder denkt er net zo over. Aangezien jij tussen ons in rijdt (toch?) zullen we elkaar dan niet inhalen
broertje schreef:Gewoon op m'n gemak en durf ik het niet aan zie ik het dan wel. Denk dat ik zondag avond nog maar wel even bel of het niet heel erg in ingelopen.
Hozie schreef:broertje schreef:Mee eens. Ik ga ook sowieso. Ik ga wel ook zondag nog eerst cross lopen. Als ik daar zondag kom en het is echt onverantwoord, kan ik altijd nog afzeggen. En anders ga ik maandag gewoon met (heel veel) beleid rijden, inderdaad alles vanuit draf, al kom ik 10 minuten over de tijd binnen, m'n paard is belangrijker.Ik ga er zoiezo heen. Ga er vanuit dat hun het afmelden als het echt onverantwoord is. Mocht ik daar nou zijn en het is echt niet te doen in de zin van mijn paard (en ik) worden onzeker dan kan ik altijd nog overwege te stoppen.
broertje schreef:Misschien houden ze er met het parcours ook wel rekening mee door vriendelijk te bouwen.