Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimvicious schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Nu we toch bezig waren. Eerste keer solo naar buiten geweest! Ik scheet 'm zeven kleuren met wat was ze stoer en braaf! Roze wolk en die smile gaat niet meer van m'n gezicht
Toushie schreef:Sentir , het is ook erg belangrijk welke richting je zal zoeken.
Reining , allround , hunter, koeien.
Er zijn genoeg namen van fokkers op te noemen maar daar heb je niks aan als er geen duidelijk beeld is wel richting. Want met alleen kleur kom je niet zo ver. En daarnaast denk ik persoonlijk dat je kleur wat minder belangrijk moet vinden dan karakter en gezondheid.
Sentir schreef:@Scc Leuk dat je een rollback kan maken ! (Als ik je uitleg goed begrijp)
Klopt! Graag zou ik wedstrijden willen rijden later. En daarmee bedoel ik de wedstrijden waar quarters meestal alleen maar mogen meedoen.
Mijn huidig paardje is zwart, en ik ben daar zo verliefd op geworden. Pikzwart, en dat zie je gewoon niet hier in belgie dat geen fries is. Laat staan een Quarter. En ik bedoel echt helemaal zwart. Geen bles! En mijn veulen is helemaal wit met blauwe ogen en 2 bruine oortjes (nu grijs). Ik ben helemaal verliefd op unieke kleurtjes. Natuurlijk speelt karakter ook een grote rol en is een Quarter of paint pas iets voor binnem 5 jaar. Maar als ik nu al naar fokkers kan gaan kijken, kan ik ook rustig aan gaan filteren naar wat ik wil, wie ik wil en hoe de fokker werkt. Ik heb namelijk een slechte ervaring met opfok en wil dus graag vooraf weten hoe en wat.
Maar ik zie dat dit hier binnen belgie en nederland enorm moeilijk is om iets unieks te vinden dat stamboek is. Meestal zijn die quarters hier gunners of vos.