Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar wel een heerlijk gevoel van vandaag over gehouden! Training ging echt lekker! Dat geeft vertrouwen voor Gorssel! 
Nickeltje schreef:Mijn zusje heeft heel mooie foto's van mensen uit tweede en derde groep. Zal ze morgen rond sturen maar ben net pas thuis. Auto is er bij Delft mee gestopt. Vader is mee komen redden maar vind auto er niet al te best aan toe...
In het blauw! Dus als je mooie foto's hebt! Wellicht hebben we jullie ook op de foto staan
Percy schreef:Ik heb als moeder ook genoten van vanmiddag. Een hele fijne lesgever die Caressa echt hielp om haar grenzen te verleggen.
Ook leuk natuurlijk om te horen dat we maar heel zuinig moeten zijn op dit paardHeb ik toch de goede gekocht
![]()
Ook leuke mensen ontmoet vandaag. Fijn als iedereen zo positief kan zijn over elkaars paarden! Zeker voor herhaling vatbaar.

ik had moeite om in verlichte zit boven mijn zadel te blijven
.
Dat was mijn "once in a lifetime paard". Heb daarmee dressuur gereden, gesprongen en gecrossd. Wereldpaard was dat. Die gaf zich helemaal.

Percy schreef:Sjolvir: dat klop helemaal......................
Wat ik zo jammer vind is dat ik nooit weet wie wie is op dat soort trainingen. Ik praat wel met mensen maar ik weet van niemand, behalve Lielle, wie er van bokt was en hoe die er in het echt uit zien.
ben dus ook "bokker" alleen post niet zoveel (weinig te vertellen) maar lees wel mee , ik was klaar met rijden (schimmeltje) en stonden "achter" jullie bij de trailers. We hebben het over de kentekens gehad 
Erg leuk weer!
Sjolvir schreef:Daarom vind ik hem ook zo leuk lesgeven, heb slechts paar keer bij hem gelest, maar hij weet het zo te brengen dat je als hij zegt dat het kan, je ook zeker denkt te weten dat het kan, je rijdt dan of het kan en dan kan het!
En dan denk je, huh??? Waren ik en mijn paard dat? Krijg nou wat?!
En dat heb ik met die zwarte nou net zo hard nodig
Ik zal zeker de topics over Rob's lessen in de gaten gaan houden.

ben dus ook "bokker" alleen post niet zoveel (weinig te vertellen) maar lees wel mee , ik was klaar met rijden (schimmeltje) en stonden "achter" jullie bij de trailers. We hebben het over de kentekens gehad 
[/quote]