[SGW] Voorjaarstrainingen Rob Janssen 2013

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:15

Ben benieuwd. Ik heb eigenlijk alleen foto's van mijn kind gemaakt maar heb wel een leuke groepsfoto in het water. Zal die morgen even uploaden.

Zephyr

Re: Voorjaarstrainingen Rob Janssen 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 21:36

pfffff, ben nu pas thuis van de reddingsactie :( Maar wel een heerlijk gevoel van vandaag over gehouden! Training ging echt lekker! Dat geeft vertrouwen voor Gorssel!

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:10

Nickeltje schreef:
Mijn zusje heeft heel mooie foto's van mensen uit tweede en derde groep. Zal ze morgen rond sturen maar ben net pas thuis. Auto is er bij Delft mee gestopt. Vader is mee komen redden maar vind auto er niet al te best aan toe...

wij hebben foto's van groep 2, (een aantal niet zo scherp helaas) en jouw zusjes staan er ook heel vaak op als 1 als amazone en 1 als fotografe (of was dat geen zusje van je?)
nu ook geen puf meer om ze verder te uploaden, heb ze net zelf bekeken dus......

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 22:59

Oeh! Ik reed in groep 2 :) In het blauw! Dus als je mooie foto's hebt! Wellicht hebben we jullie ook op de foto staan :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 14:58

Percy schreef:
Ik heb als moeder ook genoten van vanmiddag. Een hele fijne lesgever die Caressa echt hielp om haar grenzen te verleggen.
Ook leuk natuurlijk om te horen dat we maar heel zuinig moeten zijn op dit paard :D Heb ik toch de goede gekocht ;)
Ook leuke mensen ontmoet vandaag. Fijn als iedereen zo positief kan zijn over elkaars paarden! Zeker voor herhaling vatbaar.

Daarom vind ik hem ook zo leuk lesgeven, heb slechts paar keer bij hem gelest, maar hij weet het zo te brengen
dat je als hij zegt dat het kan, je ook zeker denkt te weten dat het kan, je rijdt dan of het kan en dan kan het!
En dan denk je, huh??? Waren ik en mijn paard dat? Krijg nou wat?!

En dat heb ik met die zwarte nou net zo hard nodig :o

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 15:11

Spierpijn!!! Misschien ook een beetje extra omdat ik er aan het eind van de training af viel. Niet hard, maar wel te voelen.
Nick heeft behalve dat ze een tikkie stijf was in het begin van stappen, helemaal nergens last van en was erg opgewekt.

Van groep 2 (waar Hester in reed) en mijn eigen groep, heb ik van groepsgenootjes best een paar leuke foto's. Als je die hebben wil stuur dan per PM even je email adres en eventueel korte beschrijving welke combi je op die foto's bent. Ik ken niet iedereen namelijk. ;)

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 16:58

Hier ook spierpijn hoor. Was ook echt wel moe naar de training.
Paard lijkt er ook minder last van te hebben.

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 22:09

Hier geen spierpijn bij mezelf maar paardje wel, was wel een beetje te verwachten ze was zo ontzettend druk vooral helling op :( ik had moeite om in verlichte zit boven mijn zadel te blijven :+ .

Onze foto's zijn ook aan het uploaden dus zal z.s.m. de link verzenden aan de groep.

Marije je hebt een PB. trouwens Rob vroeg nog aan Ben(mijn fotograaf ;) ) of hij de foto's aan hem wilde sturen (die van "zijn" ruiters neem ik dan maar aan, dus van Janine/pony en Bas/grote bruine groep 2) weet niet of jij ook nog leuke foto's hebt van die 2 :D

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-13 23:41

Sjolvir: dat klop helemaal. Zie dat jij een Knappstrüber hebt? Zal het wel weer verkeerd geschreven hebben maar ik heb er hoogstwaarschijnlijk ook één gehad vermomd als Appaloosa :D Dat was mijn "once in a lifetime paard". Heb daarmee dressuur gereden, gesprongen en gecrossd. Wereldpaard was dat. Die gaf zich helemaal.
Daimler van mijn dochter geeft zich ook, denkt mee en heeft heel veel vermogen. Geloof dat Rob hem wel leuk vond ;)

Spierpijn had hij wel vandaag, arm beest. Hij heeft best hard moeten werken en is ook over zijn grenzen heen gegaan. [naam] moest hogere hindernissen nemen dan de rest van haar groep maar dat was alleen maar goed want het zelfvertrouwen van die twee is gegroeid en met name het vertrouwen van [naam] in haar paard.

Wat ik zo jammer vind is dat ik nooit weet wie wie is op dat soort trainingen. Ik praat wel met mensen maar ik weet van niemand, behalve Lielle, wie er van bokt was en hoe die er in het echt uit zien.

cobrst55

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 09:07

Percy schreef:
Sjolvir: dat klop helemaal......................
Wat ik zo jammer vind is dat ik nooit weet wie wie is op dat soort trainingen. Ik praat wel met mensen maar ik weet van niemand, behalve Lielle, wie er van bokt was en hoe die er in het echt uit zien.

Met ons heb je ook gesproken :o ben dus ook "bokker" alleen post niet zoveel (weinig te vertellen) maar lees wel mee , ik was klaar met rijden (schimmeltje) en stonden "achter" jullie bij de trailers. We hebben het over de kentekens gehad :D
dus bij deze weer een gezicht erbij :=

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 09:13

Percy, fijn dat het zo goed bevallen is! In jouw groep zat maar een bokker volgens mij (met de zwarte met bles).

In mijn groep reden vier bokkers mee (de twee schimmels, degene op de zwarte in het paars en pol013).

Nick, ik houd me aanbevolen voor foto's, rode kleuren op een schimmel. A heeft een mooie foto van jou, die komt nog. Geldt trouwens voor iedereen uit groep 3.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 02-09-13 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 09:23

Nick en cobrst, bedankt voor de foto's! :) Erg leuk weer!
"Mijn" fotograaf kon niet mee, maar nu heb ik toch nog harstikke veel gave foto's dankzij jullie.
Die van jou kan ik niet zien Lielle.
Mooi om al die positieve verhalen te lezen en dat iedereen weer fijn getraind heeft. Inderdaad, als Rob zegt dat je het kan, dan kun je het ook. Ik heb dat ook echt nodig :j

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 09:30

hm, dan staan de rechten niet goed.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 09:34

Sjolvir schreef:
Daarom vind ik hem ook zo leuk lesgeven, heb slechts paar keer bij hem gelest, maar hij weet het zo te brengen dat je als hij zegt dat het kan, je ook zeker denkt te weten dat het kan, je rijdt dan of het kan en dan kan het!
En dan denk je, huh??? Waren ik en mijn paard dat? Krijg nou wat?!

En dat heb ik met die zwarte nou net zo hard nodig :o

Dat klinkt alsof wij volgend jaar ook wat lessen bij Rob moeten gaan volgen :-) Ik zal zeker de topics over Rob's lessen in de gaten gaan houden.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 09:35

Gezellig Apple!! Gaan we straks met 3 Nijenhuis paarden op pad ;)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 09:36

Dapastnieindetrailer ^) :))

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 13:05

Ik zie overal oplossingen. 2 trailers, 3 paarden, in 2 verschillende groepen dan kan er altijd iemand de andere 2 groomen ;)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 13:10

Denken in mogelijkheden :D :D

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 13:14

Ja toch? ;)
Mijn auto is overigens erg ernstig in reanimatie-setting terecht gekomen op de terugweg... De garage belde net en probeerde heel voorzichtig te vertellen dat hij toch echt wel heel erg kapot is.
Ben blij dat mijn vader me is komen redden met Nick en voorlopig ben ik dus even afhankelijk van Bas met de polo en voor verplaatsingen van Nick maar even huren of schoonmoeders bak lenen...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 13:18

Balen Nick :\

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 14:10

[quote="cobrst55Met ons heb je ook gesproken :o ben dus ook "bokker" alleen post niet zoveel (weinig te vertellen) maar lees wel mee , ik was klaar met rijden (schimmeltje) en stonden "achter" jullie bij de trailers. We hebben het over de kentekens gehad :D
dus bij deze weer een gezicht erbij :=[/quote]

Ha, dus jij bent ook een bokker :D

Rob gaf mijn dochter inderdaad echt het vertrouwen. Zij moest in haar groepje hogere hindernissen springen dan de anderen en eerst zag ik haar wel even kijken van "oeps" maar ze gingen er geweldig over heen! Ook natuurlijk leuk om te horen dat hij haar paard er een vond om zuinig op te zijn. [naam] staat inmiddels derde op de reservelijst van Lisse waardoor de kans dat ze mee kan doen toch wel groot is. Deze les kwam dan ook heel erg goed uit.

Die met de bles Lielle, was dat de zwarte? Want die heeft vrijwel direct afgehaakt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 14:11

klopt.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:08

Dat was ik idd Percy.

Ik had dus niet zo een fijne training gehad. En heb eieren voor mijn geld gekozen. Het had voor mij en mijn paard geen zin om door te gaan en voor de groep ben je op zo een moment ook alleen maar een last. Paard was niet zichzelf. Wat ik erg vervelend vond was dat ik erg veroordeeld werd door bepaalde mensen aan de kant. Geen van de aanwezige mensen die commentaar had kent mij of (de achtergrond van) mijn paard. Het zou dan ook fijn zijn als er niet zo ge-/veroordeeld zou worden. De beste stuurlui.........

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 15:37

Althos balen dat het bij jou absoluut niet ging en commentaar van de kant kan inderdaad zeer frustrerend zijn als het toch al niet gaat

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-13 16:04

Gelukkig pakt dagor normaal wel lekker aan altos. jammer van het vervelende commentaar. Ik vind het juist goed dat je je jonge paard een negatieve ervaring hebt bespaard!