Ach die lieve Jim toch fijn dat hij nu iig lekker van zn pensioen kan genieten. Noura is ook lekker aan t groeien in de bespiering, blijft wel nog zo'n puppy hahaha.
Joker wordt in jun alweer 25. Je ziet t nu wel meer aan m dat ie ouder aan t worden is. Zeker in de winter. Maar in t koppie zit ie weer helemaal goed.
Lekker soezen met zn knappe vriendin
Daihyo
Geplaatst: 12-03-25 17:26
Hij ziet er goed uit. Aandoenlijk eigenlijk, die oude koppies
Ik kwam net een herinnering op FB tegen van onze 1e show van de WRAN. 2016 alweer. Lijkt wel een eeuwigheid
Spaanse pas bij het hek omdat hij niet stil wilde staan
Niet slecht gedaan voor de 1e keer toen. Ik had moeten stoppen op ons hoogtepunt
Drakenstein had vandaag weer les. Ze vond het moeilijk. En dan ineens is ze van de wereld en staat recht overeind.
Enige opdracht was stappen aan de longe, met correct gebruik van haar lijf. Met behulp van de balkjes. Valt niet mee
Ik vind het echt leuk dat je er weer een beetje bent Daihyo!
xDenies
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-25 10:06
Met alles wat er gaande is, is zo'n big smile toch wel heerlijk om te zien! Blije pony! Water was wel erg koud (over mij heen dan, Beeb was er niet weg te slaan)
Tja, ik heb eigenlijk niet veel foto's omdat ik veel alleen ben met de paarden, maar vanmorgen dan wel weer heerlijk in het zonnetje gelest! James had het wel warm trouwens, met z'n dikke vacht, dus we hebben de les in tweeen geknipt. Eerst spins, buigen en galopperen, daarna trail oefeningetjes in stap Zo leuk, ik had nooit gedacht dat ik trail leuk zou gaan vinden, maar met dit paard dus wel
Moeder wel, vader niet. Dus zelf niet echt een reiner nee. En verder eigenlijk ook niet echt sportambities, vind het gewoon leuk om samen te puzzelen en steeds een stukje verder te komen
Oh wat heerlijk die foto's zo met het lekkere weer.
Hier was vanochtend de tandarts er voor Joker. Niet dat hij iets liet zien, bit geen problemen mee, at erg goed en zn vrolijke zelf maar vond dat ie net dat laatste beetje kilootjes aankomen niet helemaal lukte..
Wat ben ik blij dat ik m nu heb laten checken, sinds de vorige keer zijn zn kiezen best wel achteruit gegaan. 2 los, 1 daarvan kon ze er zo uit pakken. 1 zit half los maar kreeg ze niet getrokken, nog te vast/vast genoeg. En tussen de kiezen best veel ruimte. Arme vent moet er flink last van gehad hebben maar liet t niet merken, knetter hard voor zichzelf zei de da al. Hij heeft flinke verdoving gehad omdat ie t niet leuk vond dus ruim anderhalf uur gewacht voor ik m de wei in durfde te zetten maar hij staat nu weer blij te eten ondertussen.
Mocht zelf ook voelen hoe zn tanden nu staan. Wel heel interessant. Hij moet nu voortaan geweekte brokjes (senior crumb plus nog de merrie brok geweekt).
Zo merk je wel weer dat ze oud(er) worden he
Voel me wel rot dat ie zon last gehad moet hebben .. Hij heeft 1x haken gehad en dat zag je meteen aan hoe hij at, verder alleen tandsteen aan wolfstandjes onder. Normaal nooit echt wat dus. Over een half jaar waarschijnlijk die andere kies er ook uit.
Persevero: als in recht overeind Knap paard heb je
Vandaag weer met Noura aan de longe gewerkt. Ze vindt lengtebuiging heel lastig. Maar ze deed het braaf. Tot de achterbuurman ineens met de kettingzaag de struiken ging snoeien op hoogte. Precies toen Noura langsliep. Dikke paniek. Ik heb de blaren op mijn handen staan van de longeerlijn. Toen ze gekalmeerd was maar even een rondje gewandeld over de track en wat grondwerk gedaan. Longeren lukte niet meer, die kant was zo eng. Over een paar dagen maar weer een nieuwe poging.
Ximo ging lekker met de verzorgdames. Hij doet het super aan de lange lijnen, dus vandaag hebben ze de track rond gewandeld.
En Jimmy is lekker gepoetst Oude mannen aandacht
Ondanks zijn slechte been gaat hij wel steeds daar staan eten. Terwijl er nog 7 plekken zijn gewoon op de vlakke grond
Nu we toch bezig waren. Eerste keer solo naar buiten geweest! Ik scheet 'm zeven kleuren met wat was ze stoer en braaf! Roze wolk en die smile gaat niet meer van m'n gezicht