Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

beterschap! 

denise30 schreef:hoi allemaal,
ik ben het meisje die dat ongeluk heb gehad (denise)
eel erg bedankt voor jullie uitleg van wat er is gebeurt en lieve erichten want zelf kan ik me niet veel meer herineren en nu is er wat meer duidelijker maar ik was al in de cross en niet meer aan het inspringen en me zadel zat goed vast maar me beugels waren gebroken zoals ik had gehoort. mensen sie me geholpen hebben heel erg bedankt maar ik zou graag het E-mail adres van falerie volgens mij, hebben om haar nog persoonlijk te bedanken.alvast bedankt...
het valt wel mee met mij. me midden botje in me rechter voet is gebroken en er is een hele grote bloeduitstorting in me rechter arm waardoor ik veel pij er aan heb ik zit helemaal onder de schramen en blauwe plekken en wat bloeduitstortingen... ik ben nu weer thuis ik heb wel een inwendige bloeding op me schedel en een zware hersenschudding en mag wat weken nuet rijden jammer genoeg en kan de selectie's met mijn andere paard niet rijden en vind dat heel erg jammmer en van me moeder moet ik maar weer ff wachten met cross wetstrijden rijden maar hopelijk zie ik jullie snel weer want ik ga wel met me zusje mee waarschijnlijk. nog maals heel erg bedankt en ik hoop dat iemand mijn het e-mail adres kan geven van falerie volgens mij heet ze zo.
alvast bedankt
groet. denise
texelse schreef:Hallo Chantal, ik heb het vandaag en gisteren leuk gehad hoor. Maar er zijn voor de evaluatie wel dingen te noemen.
Maar ga eerst maar lekker even uitrusten, want je hebt het druk zat gehad. En dan ook nog dat rotongeluk gisteren, dus nu maar even relaxen!

Damelza schreef:landiamo schreef:De foto's van zaterdag staan erop! ( alleen van de cross).
hahaha ik moet wel erg lachen om mijn foto in de waterbak,
paard neemt giga sprongen!
ik sta er helaas niet tussen![]()
meisje die na mij was zie ik wel, een aantal die voor mij waren zie ik ook niet
Cchanny schreef:landiamo schreef:Cchanny, heb je enig idee wanneer de uitslagen op internet komen??
Ik heb geen idee, sorry
Er waren van ons uit 5 fotografen op zaterdag en 4 fotografen op zondag

Cchanny schreef:texelse schreef:Hallo Chantal, ik heb het vandaag en gisteren leuk gehad hoor. Maar er zijn voor de evaluatie wel dingen te noemen.
Maar ga eerst maar lekker even uitrusten, want je hebt het druk zat gehad. En dan ook nog dat rotongeluk gisteren, dus nu maar even relaxen!
Zou je die dingen willen door PB'en ?
Ik heb net van een andere bokker ook wat suggesties en tips gekregen.
landiamo schreef:Cchanny schreef:Ik heb geen idee, sorry
Er waren van ons uit 5 fotografen op zaterdag en 4 fotografen op zondag
Oke, maakt niet uit! ze zeiden namelijk dat het er vanavond op zou komen, dus ben heel erg benieuwd hoe ik het heb gedaan. aangezien de prijs uitreiking nog een half uur was uitgelopen en we nog 2 uur naar huis moesten rijden zijn we maar naar huis toe gegaan!