Oef, dat klinkt niet echt fijn. Ik maak me dan toch wel zorgen, het is onze eerste cross weer na een hele lange tijd met een blessure gezeten te hebben, een peesblessure... Ik ga morgen heel kritisch de cross lopen en als ik het te zwaar vind start ik niet, ben veel te blij dat m'n paard het weer doet!
Jetske
Geplaatst: 21-08-10 19:34
Heleen: Beterschap iig! Hopelijk gaat het snel weer beter. Ruud: Dat is balen zeg! Mirthe:
Edit: Dankje Roos
Laatst bijgewerkt door Jetske op 21-08-10 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt
gr_roos
Geplaatst: 21-08-10 19:35
Jetske, je post staat verkeerd
Ga onder de douche en dan te bed, begin in te kakken.
Over de bodem: Ik was de laatste starter in de L-paarden, na mij kwamen alleen nog de L-pony's. De bodem was inderdaad erg mul, maar omdat het droog is trekt het niet. Ook van de boomwortels heb ik geen last gehad. Zonder moeite 2 seconden van de ideale tijd kunnen rijden, dus volgens mij valt het mee!
DanielleB
Geplaatst: 21-08-10 19:49
Wisselvallige berichten dus over de bodem. Mijn haflinger is gelukkig niet snel blessuregevoelig maar toch zal ik morgen ook voorzichtig doen!
Net met het wassen ben ik paar keer flink gestoken, heb nu een onwijs dikke vinger en voelt helemaal stijf
AntheaV
Geplaatst: 21-08-10 20:08
Mijn paardje staat ook al helemaal klaar op stal, auto is ook al volgepakt. Ik heb er iig al veel zin in Ben benieuwd hoe ze het gaat doen. Iedereen die morgen nog moet heel veel succes!
Meningen verschillen nogal over de bodem. Ervaring leert dat wat de een zwaar vind de ander nog wel mee vind vallen. Ik ben meer bang voor de bodem van het inspringen/springring. Hoe heeft die zich gehouden na vandaag?
Springen was top! Over de crossbodem zelf, hoe of het te rijden was, heb ik helaas geen eigen mening kunnen vormen. Het lag wel om maar zag er in eerste instantie met lopen niet zwaar uit. Als er een plons regen over komt, kan het nog wel een blubbertje worden. Met de fiets was het in ieder geval goed begaanbaar ondanks dat het geen mountainbike was.
Sim
Geplaatst: 21-08-10 21:03
Daar ben ik blij om Karen! Ik zie het morgen zelf wel tijdens het crosslopen. Kan altijd besluiten een stukje te draven of stappen.
MarloesV89
Geplaatst: 21-08-10 21:17
Hier ook alles ingepakt en pony staat ook al helemaal startklaar. Zo nog even douchen en dan op tijd naar bed. De planning is om 7 uur weg te rijden van stal. Heb er zin in! morgen alleen nog even een voorlezer regelen maar dat komt wel goed denk ik
Hier staat alles klaar Morgen paardje erin en rijden maar!
Wij gaan half 8 weg We vlechten daaro
ladyisabelle
Geplaatst: 21-08-10 22:21
De bodem vond ik persoonlijk tegenvallen nadat ik hem had verkend toen er een aantal paarden overheen waren geweest. Ik vond het behoorlijk mul, niet zuigerig maar gewoon veel los zand en vrij diepe gaten door de hoeven van eerdere paarden. Mijn pony moest ook een paar keer bijtrekken omdat ze achter wegzakte/weggleed.