denk ik dat hij nog verrassend veel raskenmerken vertoont hoor . Ben wel benieuwd naar het hele plaatje eigenlijk
. Weet iemand hoe dat hunterkanon heet? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
denk ik dat hij nog verrassend veel raskenmerken vertoont hoor . Ben wel benieuwd naar het hele plaatje eigenlijk
. Weet iemand hoe dat hunterkanon heet? 

)

quarterH schreef:Cer: jij vind het leuk om zaken een beetje te verdraaien he?
Citaat:ik zeg dat prijs niet per definitie aan gezondheid vast hangt. maar, dat een goede fok, opfok, training zeker bijdraagt aan gezondheid. jouw conclusie is erg kort door de bocht dus.
Citaat:daarnaast vind ik het jammer dat je alles met een negativiteit brengt om de quarter heen ('te' kleine hoeven 'overbouwd'). beetje stemming maken.
Bij dit ras niet, bij andere rassen weer wel.. ik probeerde kort aan te geven wat de QH typisch QH maakt (waarbij mij de negatieve punten storen, dus die noem ik). Andere rassen hebben ook de rastypische positieve, maar ook negatieve kanten natuurlijk..Citaat:je kan ook voor andere benamingen kiezen.
de eerste zaken die je noemt (kleur, maat) hebben imo weinig met ras te maken.
dat denk ik ook (waarbij ik bij allebei de rug niet zo mooi vind, maar dat ben ik, en zo belangrijk ben ik niet, dus dat mag ik best vindenCitaat:als je kijkt naar de bouw en de zaken die volgens de aqha rastipisch zijn herken je dit in beide paarden.
) Ik vind het wel leuk dat een ras zo divers is (zie je, zo negatief ben ik echt niet
)

(om niet teveel offtopic te gaan, want dat is ook niet de bedoeling )

quarterH schreef:Jawel maar als je alleen maar negatieve dingen kunt melden die voor een groot deel gebaseerd zijn op smaak en niet op feiten vraag ik me af wat je hier doet. Als quarters zo poedersuiker en per definitie veel te duur zijn volgens mensen raad ik ze aan vooral bij andere rassen te blijven.