Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

silverbrumby schreef:Iemand nog een mooie waterdichte winterdeken nodig (met hals), ik heb m in 2 kleuren voor maar 60 euro!! Ohja ze zijn helemaal nieuw en alleen in maat 175!
Even naar vragen bij de stand van de Capa trailerhoezen...
Dat ging sneller dan opbouwen (3 uur afbouwen tegenover 3 dagen opbouwen) morgen de laatste dingetjes
TopLadyI schreef:Zondag mag ik de prijzen uitreiken, super leuk!En morgen ben ik er natuurlijk ook.
Ik ga vanmiddag denk ik maar even langs de intratuin om regenlaarsjes te halen.Gelukkig blijft het wel droog als ik de weersverwachting zie, maar de grond zal wel mooi bagger zijn.
maar geen flauw idee dat jij je ook bezig hield met paarden, haha

)
gezellig kunnen kletsen
(hoort erbij
)
Verder hangen in de meeste stallen ook gewoon de dekens en beschermers! Ungaro zou daar snel mee klaar zijn
Er was wel een waakpaard
die stond achter een kettingkje en er stond echt een hele berg spullen voor zijn box die hij echt bewaakte
. Vond het allemaal echt gaaf! Henrieke schreef:Die eventingshop, was dat in die vrachtwagen?
Klopt daar waren ook wel veel 'neppers' bij van die laarzen maar toch ook wel heel wat Dubarry hoor.
Haha het viel mij ook op dat er nog aardig wat mensen in witte broeken daar rondliepen.
Ik stond wel op dezelfde plek, maar dan zeg maar in de binnenring. Er stond een houten rek met crossbeschermers voor mijn tent met mijn logo erop
PaysBas schreef:silverbrumby schreef:Iemand nog een mooie waterdichte winterdeken nodig (met hals), ik heb m in 2 kleuren voor maar 60 euro!! Ohja ze zijn helemaal nieuw en alleen in maat 175!
Even naar vragen bij de stand van de Capa trailerhoezen...
Ik heb bij de trailerhoezen stand wel een blond meisje zien zitten. Vorig keer stond de trailerhoezen stand ook bij Horse Event. Product werd aangeprezen door een Duitser die geen Nederlands sprak.
Koukleumend en wel...
ben er nog niet helemaal van overheen
we begonnen om half 5 met opruimen en inpakken, gelijk de boel lekker geblokkeerd met vrachtwagen, bus en trailer en de hele zooi weer ingeladen. En het pastte perfect 

silverbrumby ik heb jou ook zien zitten, ik liep de hele tijd langs je heen met dekens in me handen
) en het was weer een gezellig weekje 

Karin schreef:Ik geef er geen oordeel over, ik vond het nieuwsbericht op internet.
En de meeste mensen laten hun paard niet zomaar inslapen, vandaar mijn gedachte dat het dus blijkbaar echt niet goed zat.