[SGW] Military Boekelo 14 t/m 17 Oktober

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:30

Oh ja, de foto's... die zal ik morgen ook nog ff van de camera halen. Incl. die van Marloes met Jort Kelder. :D

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:33

Ja ben wel benieuwd! Dat hij lelijk is van dichtbij geloof ik graag ;)

rowo

Re: Military Boekelo 14 t/m 17 Oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:35

En hij verdient ook geen schoonheidsprijs qua mode :+

malloesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:37

Ergens in het begin van de cross zei ik iets van 'goh zijn er ook paarden' :D De mensen blijven dan verbaasd omkijken, echt geniaal.

Overigens vond ik er weer erg leuke vernieuwde hindernissen bij :j

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 21:14

Heb eindelijk foto's ga ze zo uploaden!!!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 21:28

Leuk hoor die foto's, maar kun je niet beter een apart topic op SGW ITP openen?

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 21:36

silverbrumby schreef:
Iemand nog een mooie waterdichte winterdeken nodig (met hals), ik heb m in 2 kleuren voor maar 60 euro!! Ohja ze zijn helemaal nieuw en alleen in maat 175!

Even naar vragen bij de stand van de Capa trailerhoezen...

Ik heb bij de trailerhoezen stand wel een blond meisje zien zitten. Vorig keer stond de trailerhoezen stand ook bij Horse Event. Product werd aangeprezen door een Duitser die geen Nederlands sprak.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 21:41

Zo wij hebben de hele stand al bijna afgebouwt :D Dat ging sneller dan opbouwen (3 uur afbouwen tegenover 3 dagen opbouwen) morgen de laatste dingetjes :)

Heb weer genoten dit jaar, vond het alleen zaterdag tegenvallen door het weer (ja ik ben van suiker!) Kvond het echt koud..

TopLadyI schreef:
Zondag mag ik de prijzen uitreiken, super leuk! :D En morgen ben ik er natuurlijk ook.

Ik ga vanmiddag denk ik maar even langs de intratuin om regenlaarsjes te halen. := Gelukkig blijft het wel droog als ik de weersverwachting zie, maar de grond zal wel mooi bagger zijn.

Ik heb je gezien! Leuk zeg dat je dat mocht doen! Ik heb een blauwe maandag bij je in de klas gezeten, dus ik herkende je ;) maar geen flauw idee dat jij je ook bezig hield met paarden, haha :)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 21:55

Brrrr, ik krijg het nog weer koud als ik naar die foto's kijk.

Mijn kinderen heb ik een tijdje in een EHBO bus gezet om op te warmen. Nergens warme chocolademelk te krijgen helaas.
Toen eindelijk de zon erdoor kwam waren we tot op het bot koud dus opwarmen ging ook niet zo snel.

Maar ik heb ondanks de kou wel genoten van de sport en de mensen die er rondliepen.

Mijn kinderen waren nog vol in beeld op TV; die stonden te zwaaien naar de camera toen de cross de eerste keer werd stilgelegd.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 22:14

Die grolsch hindernis was hindernis 16. Waar iemand afgevallen was was de hindernis daarvoor, die dubbel van trakheners.
Leuke foto’s.

Warme choco kon je krijgen in de poffertjes tent! Kon je heerlijk zitten en had je nog lekker poffertjes ook. :D

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 22:18

Poffertjestent stond op het hoofdterrein. Daar ben ik alleen langs gelopen om zo snel mogelijk het bos in te komen. :+
En om 9.30 had ik nog geen trek in poffertjes hoor.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 09:16

Zo, ik ben ook weer terug in Limburg na een geslaagd lang weekend Boekelo :D

Korte samenvatting:
-het was super gezellig :j
-alles was erg goed georganiseerd en geregeld (behalve de heaters voor de stands _-:( )
-het weer was vrijdag en zaterdagochtend helaas bagger en het was koud >;)
-we hebben het gelukkig best druk gehad :Y)
-heb met heel veel mensen & bokkers :P gezellig kunnen kletsen :)) (hoort erbij :+ )
-mega veel té verwaande en vooral zaterdagmiddag/avond dronken mensen gezien
-diverse goede connecties opgedaan ;)
-Billy1 is iedere dag gezellig komen buurten :D

Verder heb ik een paar keer door de stallen gelopen; wat zijn die paarden toch relaxed zeg!! Ze kijken je echt allemaal aan zo van; Hey jij! Wil jij me even komen kriebelen? Pleaaaaase :D Verder hangen in de meeste stallen ook gewoon de dekens en beschermers! Ungaro zou daar snel mee klaar zijn :+ Er was wel een waakpaard :+ die stond achter een kettingkje en er stond echt een hele berg spullen voor zijn box die hij echt bewaakte _O-

Stond vrijdagochtend om 8.00 al Clayton Fredericks schimmel al vast te houden tijdens zijn wasbeurt (met overigens warm water!) omdat ik iets van hem moest krijgen :D . Vond het allemaal echt gaaf!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 09:20

Henrieke schreef:
Die eventingshop, was dat in die vrachtwagen?

Klopt daar waren ook wel veel 'neppers' bij van die laarzen maar toch ook wel heel wat Dubarry hoor.
Haha het viel mij ook op dat er nog aardig wat mensen in witte broeken daar rondliepen.

Helaas niet :+ :D Ik stond wel op dezelfde plek, maar dan zeg maar in de binnenring. Er stond een houten rek met crossbeschermers voor mijn tent met mijn logo erop :Y)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 09:37

Ik ben nog in jouw stand geweest Eventinggek. Genoten van jullie enthousiasme en accent. :))

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 10:10

Poeltje schreef:
Ik ben nog in jouw stand geweest Eventinggek. Genoten van jullie enthousiasme en accent. :))

:+ :D ach ja, hoort erbij hé O:)

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 10:12

Hey PaysBas, leuke foto's!
De massive afzet foto is mooi zeg!
Mooi duidelijk te zien ook dat toen het zonnetje er ook bij gekomen was.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 10:13

Nou ik ben zaterdaggeweest om te werken, waren er om 6:40 al, pikdonker nog. Maar was een super mooie dag, aan het einde ook nog even door het strodorp gelopen en dat was helemaal wel geweldig!!

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 12:10

PaysBas schreef:
silverbrumby schreef:
Iemand nog een mooie waterdichte winterdeken nodig (met hals), ik heb m in 2 kleuren voor maar 60 euro!! Ohja ze zijn helemaal nieuw en alleen in maat 175!

Even naar vragen bij de stand van de Capa trailerhoezen...

Ik heb bij de trailerhoezen stand wel een blond meisje zien zitten. Vorig keer stond de trailerhoezen stand ook bij Horse Event. Product werd aangeprezen door een Duitser die geen Nederlands sprak.

Ja dat was ik... :o Koukleumend en wel...
Op horse event stond de stand ook klopt, maar de eigenaar is duits maar spreekt wel nederlands ;)

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 13:51

Heb eventinggek en haar zusje gezien. Daar naast stond de koudkleumende moeder van Jaime;-) Jaime heb ik zelf niet gezien.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 14:28

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 14:51

Tja, zo maakt ieder zijn eigen keuze naar goeddunken.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:00

Ik geef er geen oordeel over, ik vond het nieuwsbericht op internet.

En de meeste mensen laten hun paard niet zomaar inslapen, vandaar mijn gedachte dat het dus blijkbaar echt niet goed zat.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:10

Wow, wat schrikken van Merel en haar paardje!
Ik zag het gebeuren op tv, maar dat het zo heavy was.
Vreselijk en sterkte!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:22

Het was een zwaar dagje gisteren :z ben er nog niet helemaal van overheen :') we begonnen om half 5 met opruimen en inpakken, gelijk de boel lekker geblokkeerd met vrachtwagen, bus en trailer en de hele zooi weer ingeladen. En het pastte perfect :D
Om half 10 was ik eindelijk weer thuis en viel op de bank al direct in slaap :')

Heb weer veel bokkers gemeet (eventinggek ik ben nog bij je in de tent geweest, toen de andere bokkers er ook net stonden ;) silverbrumby ik heb jou ook zien zitten, ik liep de hele tijd langs je heen met dekens in me handen :') ) en het was weer een gezellig weekje :D

Volgens mij mijn moeder moet ik ook over een paar jaar hier maar aan mee gaan doen, want 'dan ben ik nog trotser op je dan dat ik nu al ben als je je hoedje op zet' :')
PaysBas, jij wilde wel groomen he :')

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:26

Karin schreef:
Ik geef er geen oordeel over, ik vond het nieuwsbericht op internet.

En de meeste mensen laten hun paard niet zomaar inslapen, vandaar mijn gedachte dat het dus blijkbaar echt niet goed zat.

Precies daarom kan ik er verder ook geen oordeel over geven.
Zij zal zelf het beste weten wat goed is voor het paard.