Het is het wachten waard hoor, die CD van Marchak. Ik heb afgelopen zondag de CD gehad van 20 juni. Erg leuk!!!!
Karrimh
Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-10 19:54
Vippie: super gave foto's en heel stoer dat je het hebt gedaan, ik ben trots op je
Judith: van jou zag er ook super gaaf uit
de wal is weggehaald omdat hij helemaal rot was van binnen, toen ze hem weg gingen halen storte hij al helemaal in. Michiel heeft dit gedaan in overleg met de Zuidplasruiters en gaat volledig buiten mij om
judith_irene
Geplaatst: 08-07-10 20:12
Nou word ik nog ongeduldiger. Maar ik heb beloofd braaf en rustig te wachten dus dat doe ik dan ook.
De foto's zijn inderdaad het wachten waard. De Moordrecht-foto's in het topic van mijn onderschrift zijn gemaakt door de man van MarChak!
Sjolvir
Geplaatst: 09-07-10 16:43
Als het goed ik krijg ik meer foto's en filmpje dat ik in de wilgen eindig Daar maak ik dan wel blij topic mee
Excuses voor mijn bagger houding, maar we gingen slingerend over al naar toe. Recht door is nog niet mijn zwarte kleuter en mijn sterkste punt. Ben zo blij met mijn nieuwe paardje!
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 14-07-10 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max 2 foto's ter illustratie. Voor meer foto's kan een topic op BB-ITP geopend worden.
Weet iemand of er nog data's zijn dat er trainingen worden georganiseerd?
MarChak
Geplaatst: 14-07-10 21:09
Henie schreef:
Weet iemand of er nog data's zijn dat er trainingen worden georganiseerd?
Even een stukje teruglezen, Donna en Michiel zijn al bezig met de agenda's voor de najaarstrainingen, en doordeweeks 's avonds organiseren de Zuidplasruiters i.s.m. Michiel ook trainingen. Maar zodra Donna nieuwe data weet zal ze ongetwijfeld een nieuw topic starten!
Henie
Geplaatst: 16-07-10 13:01
Bedankt voor je reactie. Ik wacht af Heb er wel weer super veel zin in!!
hmmm, dat is helemaal verleidelijk dichtbij, ga op hun site snuffellen..
Nadeel is daar volgens mij wel dat je lid moet worden en kantine diensten moet doen.... Kijken of dat voor die cross dingen ook zo is...
(heb op mijn eigen vereniging al kantinediensten etc. )
Kan dat van het crossen niet vinden, maar had zoiets ook al van iemand anders gehoord. Als het zo is, hoop ik dat ze het ook open stellen voor lessen van buiten... tegen terein vergoeding.
Met de Centrale Keuring in Heerjansdam heb ik de hindernissen zien liggen. Het zag er niet mega-spectaculair uit, een beetje zoals de oefencross in Stompwijk, maar dan minder. Ik weet niet of het er alleen lag voor het feest van de Develruiters, of dat het is blijven liggen.
Voor de Moordrechtruiters, de nieuwe data van de Zuidplasruiters zelf zijn bekend gemaakt!
Roosyes
Geplaatst: 05-08-10 09:13
Is geloof ik alweer bijna jaar geleden dat ik mee gereden heb! Gelukkig komen er nieuwe data! Zetten we pony gewoon weer aan hwt werk, ben dus ook benieuwd naar data, michiel schiet eens op :p
Er zal een nieuw topic aangemaakt worden zodra de data bekend zijn. Omdat hier verder geen komende trainingen meer besproken zullen worden, hier een slotje.