Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
). Daarna miste alleen nog de kromme oxer. En bij het water was er zo ver ingezoomd dat ik nu nog niet kan kijken wat er bij de witte hekken misging...
ah talida
). Alle andere sprongen staan er goed op en het is ook duidelijk dat ik het ben. Ook dressuur en springparcours zijn goed gefilmd. Ben er echt blij mee !! Ibonn schreef:Heb mijn DVD afgelopen zondag in Neede meegekregen en alleen de kaasplank staat er niet op (cameraman was te laat, heb 'm echt wel gesprongen). Alle andere sprongen staan er goed op en het is ook duidelijk dat ik het ben. Ook dressuur en springparcours zijn goed gefilmd. Ben er echt blij mee !!
Ik ben er ook superblij met de dvd! Vooral het dressuurstuks is heel verhelderend
t is de eerste keer dat ik mezelf (duidelijk herkenbaar) zie dressuren met Pasjha. Weet nu dus waar ik nog aan moet werken
Ben wel nog aan t twijfelen of ik de DVD van Gorssel nog zal bestellen.... was wel een erg leuke cross! Ga denk ik maar eens informeren of ze veel hindernissen hebben gefilmd in t L op de zondag.