Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

voor arielle. Lielle schreef:Je mag zelfs het water in voor je aanrijdt op 10a. Bij een stop op 10b hoef je 10a niet ppnieuw te rijden.
.
Ik moet morgen Marije Beumer schrijven (ben vrijwilliger daar. het landgoed is van mijn tante
)
Zal ze daarna op Bokt zetten

Ik heb er zin in! Hopelijk werkt het weer een beetje mee. vivan schreef:Haha, leeuukIk moet morgen Marije Beumer schrijven (ben vrijwilliger daar. het landgoed is van mijn tante
)
Een vriendin moet Caroline Timmerman en Carmen Boertjes schrijven.
Verder hoeven we niemand te controleren bij crosshindernis. Maar we gaan tussendoor foto's maken, dus zal de nummers onthouden, dat ik daar extra voor kan maken.Zal ze daarna op Bokt zetten
Succes iedereen!
Ohja, ik heb dus alleen de nummers van L. Voor de gene die M rijden moeten ook even hun nummers doorgeven. Dan kan ik daar ook foto's van maken
Nadua schreef:vivan schreef:Haha, leeuukIk moet morgen Marije Beumer schrijven (ben vrijwilliger daar. het landgoed is van mijn tante
)
Een vriendin moet Caroline Timmerman en Carmen Boertjes schrijven.
Verder hoeven we niemand te controleren bij crosshindernis. Maar we gaan tussendoor foto's maken, dus zal de nummers onthouden, dat ik daar extra voor kan maken.Zal ze daarna op Bokt zetten
Succes iedereen!
Ohja, ik heb dus alleen de nummers van L. Voor de gene die M rijden moeten ook even hun nummers doorgeven. Dan kan ik daar ook foto's van maken
Hihi grappig dan moet je bij mij dus schrijven