Citaat:volgens mij heb ik je ook nog ergens anders gezienanders was het je tweelingzus die elke ochtend uit het tentje kwam gekropen.
Kan er niet uitlopen hoor!!! 
Ik zat in de Oregon Trail Tack Store
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En de avond ervoor heb je ook wel een poging tot dansen gedaan of zoiets. En lol gehad omdat ik beroerd werd van die Hazes imitatie.
als je zelf lekker in de verwarmde voortent zit met uitzicht op de douches.
Daar verwacht je ze niet. Straks zie je iedereen in Bunschoten naar je middel staren. Dat valt beslist op, dan weet je ook: Bokker zoekt Bokker. XoNo schreef:*grinnik* Yvonne, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik chex een supergaaf ding vind! Duidelijk niet op kleur gefokt, maar op prestaties
Volgens mij is hij in zijn vorige leven een varken geweest of hij studeert er nog voor. Het was voor mij een geruststelling dat ik niet alleen dat probleem heb. Die van jou kan er ook wat van!
Dance schreef:Volgens mij is de snurker beboet de andere dag door middel van een plens ijskoud water. De gasflessen bij de douches waren plotseling leeg. Toen kwamen opeens allemaal doodverschrikte gezichten om de hoek van de cabine kijken. Was wel even lachen. Leuk hè, leedvermaak![]()
als je zelf lekker in de verwarmde voortent zit met uitzicht op de douches.