[WN] WN: Marienheem, Wran Open NK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:04

Citaat:
volgens mij heb ik je ook nog ergens anders gezien Haha! anders was het je tweelingzus die elke ochtend uit het tentje kwam gekropen.

Schijnheilig Kan er niet uitlopen hoor!!! Haha!

Ik zat in de Oregon Trail Tack Store Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:07

PeppySan schreef:
Misgelopen.
Ik ben verschillende keren in het strodorp geweest en dat heeft mij een fortuin gekost.

Ik heb me zo netjes ingehouden!
Alleen een paar nieuwe (en natuurlijk weer dure) sporenriempjes. Die had ik dan ook echt nodig... Schijnheilig

voor de rest wacht ik maar op de bokt-markt in Lunteren

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 21:13

Ik heb alleen prijzen gekeken Lachen en een nieuwe buckle gekocht voor op de nieuw te vlechten riem Lachen

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:14

Ik zal je zeggen dat ik me ook ingehouden heb met inkopen doen.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:22

Bij Hans en Monique, dan heb ik je vast wel gezien. Alleen niet als bokker herkend.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:24

Inderdaad ik was aan het werk. HAHAHA

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:25

Ik heb ook aardig wat geld uitgegeven. Een nieuwe broek, een nieuw jasje, een boek, een hoedendoos, een soort versiersel dingetje voor op mijn boordje van mijn blouse, een fotolijstje...laten we het erop houden dat ik een hoop geld heb uitgegeven Tong uitsteken

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:26

En dan had ook nog wat bij mij gekocht Haha!

little

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:22

Citaat:
Ik heb alleen prijzen gekeken en een nieuwe buckle gekocht voor op de nieuw te vlechten riem

Haha, ik heb hetzelfde gedaan. Ik ga in het weekend van start met de riem.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 22:44

Hé Chantalleke had je dan wel gelopen als de tent hoger was geweest?? Ik dacht van niet. Knipoog En de avond ervoor heb je ook wel een poging tot dansen gedaan of zoiets. En lol gehad omdat ik beroerd werd van die Hazes imitatie.

Volgens mij is de snurker beboet de andere dag door middel van een plens ijskoud water. De gasflessen bij de douches waren plotseling leeg. Toen kwamen opeens allemaal doodverschrikte gezichten om de hoek van de cabine kijken. Was wel even lachen. Leuk hè, leedvermaak Haha! Haha! als je zelf lekker in de verwarmde voortent zit met uitzicht op de douches.

Ik heb niks gekocht, had geen geld meer. Ik heb alleen bank van lening gespeeld. Op die manier kon ik me heel goed inhouden. Maar dat duurt niet lang. Ik heb Monique en Hans naast de deur wonen en Kebo een paar kilometer verder op, dan wordt het heel moeilijk je alsnog in te houden. Ik moet nog een nieuw showcolbert hebben voor de halter en dit soort dure grapjes.

Ik heb inderdaad ook niet de aangekondigde boktstickers gezien. Heb ik wel naar gekeken als ik rondliep. Maar als je ze ook op je buckle verstopt dan wordt het wel moeilijk. Daar verwacht je ze niet. Straks zie je iedereen in Bunschoten naar je middel staren. Dat valt beslist op, dan weet je ook: Bokker zoekt Bokker.

Bonnigje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:09

CHEX:
Ik wil jou even feliciteren met die fantaaaaaaaastisch stop bij binnenkomst zondag in de senior open!!
helemaal te gek!

verder alle anderen ook gefeliciteerd! Ik vond het een geslaagd NK!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 09:55

chex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:20

Dank je Bonnigje. Jammer dat ik daarna mijn telraampje niet bij me had. Maar ja, de concentratie liet het na al die dagen even afweten. Mijn weekend kon na 2 overwinningen toch niet meer stuk, al was chex over de omheining gesprongen Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:31

*grinnik* Yvonne, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik chex een supergaaf ding vind! Duidelijk niet op kleur gefokt, maar op prestaties Knipoog

chex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:47

XoNo schreef:
*grinnik* Yvonne, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik chex een supergaaf ding vind! Duidelijk niet op kleur gefokt, maar op prestaties Knipoog

OP KLEUR!! Hij zorgt iedere dag weer voor een nieuwe kleur. Verward Volgens mij is hij in zijn vorige leven een varken geweest of hij studeert er nog voor. Het was voor mij een geruststelling dat ik niet alleen dat probleem heb. Die van jou kan er ook wat van! Knipoog

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:55

Ja, dat heb je wel kunnen zien inderdaad Tong uitsteken Volgens mij heeft Bud ook een varken in zijn bloedlijn zitten *LOL* Nooit meer een paint Haha!

DJQuarter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 12:58

Dat zal de moeder van Bud wel zijn Colin... Haha!
Die Robin kan er ook wat van hoor, ondanks dat is ze een
heerlijk ding...

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:03

Dance schreef:
Volgens mij is de snurker beboet de andere dag door middel van een plens ijskoud water. De gasflessen bij de douches waren plotseling leeg. Toen kwamen opeens allemaal doodverschrikte gezichten om de hoek van de cabine kijken. Was wel even lachen. Leuk hè, leedvermaak Haha! Haha! als je zelf lekker in de verwarmde voortent zit met uitzicht op de douches.

}> Dat was z'n verdiende loon. Hahaha, ik heb lekker elke ochtend warm kunnen douchen Hyper!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:06

We zullen wel zien wat er op de foto's komt te staan, Debbie *LOL*

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 13:24

Hee Chantalleke, grappig,dan heb ik mijn nieuwe zadelkarretje bij jou gekocht, ben er superblij mee, ideaal ding; dus toch nog 'gemeet' met iemand (en natuurlijk met margee, maar die kende ik al Haha! )

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 17:39

ik heb stiekem even gedanst met.............
en ik heb van mijn aller liefste een nieuw show pakje gehad KNAL ROZE voor de mensen die dat gemist hebben.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 20:41

Ik heb Chantalleke dan ook gezien bij de stand (heb er nog een paar keer omheen gedraaid maar me ingehouden tot Bunschoten!!!). Ik dacht al dat je me bekend voorkwam van de foto's.

Loky had ook haar button op hoor!!!

Lenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:18

Ook ik heb Chantallleke gezien bij Hans en Monique. Heb nog een paar sporen gekocht. Ik wist dat zij daar stond omdat ze het natuurlijk duidelijk had gemeld hier op bokt, maar verder heb ik niemand van bokt gezien. Maar eigelijk zat ik meer op de tribune naar de mooie paarden te kijken Tong uitsteken

sil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:21

hoi allemaal,
ben eiendelijk wat bij gekomen van het n.k
het was \GEWELDIG!!!
ben erg blij met mijn prijzen, 9 van de 27 in d eopen trail terwijl hij heet was, de daarop volgende western riding tweede , de volgende dag de mooiste wedstrijd van allemaal..... tweede in de versatile!!!!!!
tegen de rietjens kan ik echt nog niet op!!
ik heb vrijdag echt gefeest en zaterdagnacht lekker geslapen!
vind het grappig om te zien dat onze buurvrouw op stal ook een bokker is (chex), hihi dat wist ik echt niet!!!
heb veel bokkers gezien maar ken er ook al zo veel dat ik ze niet meer als bokkers zie maar als bekende!
heb vandaag de inschrijfformulieren voor het q.h n.k op de post gedaan , dus wie weet tot dan.
groeten sil

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 21:29

Whaaaaa iedereen heeft me dus toch gezien Haha!
DANCE als ik kon lopen kwam ik eruit lopen hoor!

Maar okey bijdeze geef ik het toe. Ik was in de avond niet echt bij de les Haha!

En ja ben inderdaad melig geworden door de hazes imitatie