Endurance Holterberg (4/9)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 23:42

Okee, in ieder geval bedankt, ik had inderdaad nummer 106. Lachen Maar zoals ik al zei, veel fotograven heb ik niet gespot, dus ook helemaal niet raar. Lachen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 06:18

alvast bedankt Naz... Haha!

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 07:23

iemand nog foto's van mij? nr 171!! Reed op grote bruine merrie de klasse 2 samen met 2 fjorden en een draver!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 08:29

Navy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 09:47

Zo herinner ik me dat ik vrolijk de Holterberg opgalopeerde, er een man uit zijn raam ging hangen, en heel hard riep "ZO! Dát wordt een mooie plaatje!", en ik wel even wil zien hoe mooi Tong uitsteken

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-04 13:01

heeft er iemand toevallig een zwarte eskadron peesbeschermer gevonden in het weiland bij de auto's en trailers? kben hem kwijt Verdrietig
kheb gebeld naar organisatie maar daar was hij niet gevonden.

Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 09:57

Roskur schreef:
Ahh, juist, dat kan wel ja. Ik was toen al een beetje moe geloof ik... Scheve mond Maar dat kon ik me nog herinneren dat ze iets met Ilona (of blijkbaar Ilonka Bloos) zei... Ik weet het niet meer zeker, maar ik heb haar of andere bokkers, behalve Merens, de dag erna niet meer gezien.

Ohja, er was nog wel iemand die vroeg "bokkende ijslanders?" toen ik met Roskur, en Heleen met Lyngvi en Marieke met Irsa daar in die bak aankwamen. Maar ook daarvan heb ik geen idee wie het was...

Dat was ik! *LOL*

Kon niet missen toch, 3 ijslanders samen aan de start?

Ik stond met Mack bij de voorkeuring Clown

Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-04 10:16

Wij hebben de rit gelukkig goed doorstaan! *LOL*

Bij de voorkeuring hartslag 40, locomotie A en de rest ook OK!

Mack had er veel zin in!

De rit heerlijk met een lange teugel kunnen rijden in Mack's tempo. Niet hoeven drijven, niet hoeven inhouden echt heerlijk OK dan!

2 km voor de P/A zijn we gaan stappen. Bij binnenkomst een hartslag van 48, dus gelijk weer verder.

Weer heerlijk op ons eigen tempo gereden. 1,5 km voor de finisch maar weer gaan stappen. En bij binnenkomst een hartslag van 52.

Bij de nakeuring weer dezelfde waarden als bij de voorkeuring OK dan!

Dus met een complimentje van de vet op zak Mack weer lekker naar Olthuis gebracht Clown

Echt een super ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar!
Foto's zal ik op HAW plaatsen