Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bellatrix schreef:Blijft Beeb braaf met dit koude weer?
Bellatrix schreef:Dus ze gaat niet bokken of wat omdat ze fris is? Fijn zo'n paard.
Waarom ga je stoppen met je verzorgster dan? En wat heb je allemaal op de plannen?
Bellatrix schreef:Leuke plannen zeg!!En wat fijn dat je zo'n braaf paard hebt.
Sirius_ schreef:Wat ziet ze er goed uit Denies! En mooie sliding zo!
Hier weinig te vertellen, ik ben al sinds de kerst ziek en in de tussentijd 2x op stal kunnen kijken. Onze trainer is er ook helaas mee gestopt. Ik heb gelukkig een super leuke bijrijdster die haar erg leuk rijdt en mijn man kan lezen en schrijven met Luna. Hopelijk kan ik binnenkort een trailparcour in stap en draf mee pakkeb, want mijn conditie is niets waard en na een ruime maand hoesten doet mijn hele lijf pijn. Maar het einde is in zicht
Sentir schreef:@xDenies: Ik heb er rust bij gevonden nu dat ik weet dat het niets ernstig isook de nekpreen pad helpt om af te wisselen (als ze niet vol met zand hangt)
Hier vam de week de westwood een goed kunnen testen. 2 weken niet gereden. Jessy eerdt enorm blij en ... bok bok bok, rengalopik voelde mezelf vliegen dus 10/10 zadeltje. Het bokken was niet kwaad. Eerder plezier, ze houdt van buitenrijden en rennen. Ook mijn veulen voor enkele seconden geponyt via haar
naast dat ze haar oren legde ging het super, dat beloofd voor later.
[ Afbeelding ]
Sentir schreef:Ik denk dat ik deze vraag het beste hier kan stellen.
Mijn merrie heeft last van pijn in de rug waar je zit. Nu naast mesotherapie zou een goede schokabsorberende pad ook helpen hierbij. (De mesotherapie gaan we zowiezo doen)
Maar er zijn veel pads die beweren schokabsorberend te zijn maar dat dus niet of miniem zijn.
Iemand ervaringen met zulke pads? Of is Thinline echt het enige merk?