[WN] WN: Marienheem, Wran Open NK

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 12:48

waarom ben ik geen boktmensen tegen gekomen??? Boos! haha
was er ook een barrelrace, ik dacht dat dat er niet was, weet je hoe vet graag ik dat had willen zien joh, damn hey

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 14:33

Overigens dat Wendy en Dance tweede zijn geworden, mag wel een heel sterk staaltje worden genoemd, gezien de korte voorbereiding! Echt super.

chex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 15:35

Zo, daar zijn we weer. Ik ben vandaag nog onwijs moe, maar loop nog steeds met mijn hoofd in de wolken. Zowel in de amateur als in de open paint reining kampioen. Ik heb wel onwijs hard getraind de afgelopen tijd, maar dit had ik nog niet verwacht. Zeker in de open klasse waren nog meer goede runs. Gisteren helaas in de open senior wran reining een spin te weinig. Zal de vermoeidheid wel geweest zijn. Kon me niet meer zo goed concentreren. Het duurde ook allemaal erg lang! Heb je al losgereden en dan gaan ze nog allerlei allround prijzen tussendoor uitreiken. Ik zat half te slapen op mijn paard. Maar ja, mijn weekend kon toch al niet meer stuk.
Leuk dat ik nog wat andere bokt mensen ontmoet heb. Was een erg gezellig weekend.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:12

Ik heb nog een paar uitslagen voor de liefhebbers:

Q 1420 Western Pleasure
DP
9-4 Carla Duijn-Ceelie - Moms Mercedes
8-5 Yvette van Bekkum - Im So Brio
7-6 Lars Hadders - Leos Sweet Sugar Boy
6-9 Nikki Ingenhut - Dudes Lucky Awards
5-8 Peggy de Kraa - Sheza Prissy Zip
4-7 Theo Rietjens - Jay Dee Sally
3-3 Alida van der Hoff - China Mc Cue
2-2 Frank Siebens - How D Misty Mac
1-1 Kim van Manen - A Major Hot Attack

O 416 Senior Western Pleasure

8 Madelein Van Tiel - Bust my Zipper
7 Kim van Manen??
6 Nikki Ingenhut - Dudes Lucky Award
5 Jan Pieter Koopman - Elite Bo Jack
4 Peggy de Kraa - Sheza Prissy Zip
3 Theo Rietjens - Jay Dee Sally
2 Krista Rehorst - Ibn Karoun
1 Alida van der Hoff - China Mc Cue

O 426 Senior Trail

8 Sylvia van der Lind - Ima Dundy Stardust
7 Sylva van der Wal-Starreveld - Painted Specialena
6 Ellen Welten - Eternal Bit of Flash
5 Janine Sijtsma - Puck
4 Marleen Coppens - Dial Pepper Socks
3 Angela van Duyvenbode - Penthor
2 Esther Sluman - Fjordie
1 Ellen Welten - Kinda Sweetly Dun

Q 1380 Trail

9-9 Peggy de Kraa - Hot Lil Sis
8-3 Jan Sweers (??)
7-2 Lars Hadders - Leos Sweet Sugar Boy
6- Yvette van Bekkum - Im so Brio
- 5 Warren Staas - Just a Conclusion
5-6 Bo Kasbergen - Smart Little Egger
4-7 Yoni van den Broek - KJ Royal Doc Bar
3-8 John Theebe - Doc Snyder
2-4 Ellen Welten - Eternal Bit of Flash
1-1 Frank Siebens - How D Misty Mac

O 438 Showmanship at Halter

7 Heleen Burghout - Rockyoursoxoff
6 Lars Hadders - Leos Sweet Sugar Boy
5 Ellen Welten - Kinda Sweetly Dun
4 Roelie Muller - Mr.Jac Hollywood Son
3 Aline de Jong v.d. Klift - Twisting Commander
2 Lisley Drubbel - Typical Blue
1 Yoni van den Broek - KJ Royal Doc Bar

O 425 Junior Trail

6 John Theebe - Flying Leaguer
5 Sigrid Lieverse - Sunflowers Cheyenne
4 Pauline Swierters Classy Lilly
3 Iris van Collen - Brennas Olena Kid
2 Peggy de Kraa - Hot Lil Sis
1 Johanna Vellinga - ???

O 311 Western Pleasure Jeugd

7 Startnummer 267
6 Lisley Drubbel - Typical Blue
5 Wietsje Welten - Eternal Bit of Flash
4 Saskia Banning - Nu Dollar Chex
3 Daniel Tigelaar - Rewarding My Ville
2 Startnummer 306
1 Clint Rietjens - Simply Sweet Babe

O 406 Senior Reining

8 Bo kasbergen - Smart Little Egger
7 Roy van der Hoeven - Boots Scooting Jose
6 Sylvia Paradijs - Red Dust Solanos
5 Jimmy van der Hoeven - Command Peppy King
4 Walter Bouwmeester - HC Docs Tee Pistol
3 Jolijn Bes - My Heirs Chex
2 Rieky Young - Dunnys Reminic
1 Peter Simons - Whiz N Vanna

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:16

Ben ook supertrots op WenS en Dance. Ze hadden inderdaad maar vijf weken voorbereidingstijd. Dance haar eerste barrelrace na jaren.
Xono heb ik wel een paar keer gezien, maar geen tijd gehad om mee te kleppen. Ludo inderdaad heel vertwijfelt overigens, midden in de nacht, zittend op het trapje van de toiletwagen. Nee, ze was niet ziek. Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen? FH heb ik gesproken en Jos en Paulus en Gisela. Tjeetje wat een prachtig paardje Gisela. Ik heb Paulus gevraagd bij de wasbox of ik hem mee mocht nemen. Hij past precies bij mijn andere paarden (hihi). Daar wilde hij echter niet aan, heel jammer. En het ging best heel goed. Met de tijd wordt dat een perfecte combinatie. Ik heb zoveel mensen gezien en gesproken dat ik niet eens weet bokt ja of nee.
Iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Van heel veel dingen heb ik genoten, maar ik was blij dat ik gisterenavond, hoewel lichtelijk gesloopt, weer thuis was en naar mijn warme bed kon.

Ik ben ook benieuwd of iemand nog foto's van de barrelrace heeft gemaakt. Ik heb namelijk van de spanning mijn camera laten vallen.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:21

Dance schreef:
Ludo inderdaad heel vertwijfelt overigens, midden in de nacht, zittend op het trapje van de toiletwagen. Nee, ze was niet ziek. Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen?

Haha, ik lag al even in mn bed maar kon niet slapen door iemand die snurkte, dus ik was een beetje duf Haha! En daar kwam ik Chantalleke tegen die iets te veel gedronken had *LOL*

Gisela

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 17:49

Ja! Dat was ik vergeten, natuurlijk dat we Dance en Dance hadden ontmoet. Dance stond op stal in de gang waar ook Flash stond. Dance is een plaatje van een merrie met een echt 'vrouwelijk' koppie. Wel een heel groot paard vergeleken bij onze Flash Pling maar ja, de meesten zijn groter dan Flash.......

Groetjes, gisela

fantasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:09

hey
het was echt super leuk op het nk
mooie reining gezien de rest was ook leuk
ook heb ik genoten bij de working cowhorse
en de team penning dus was echt leuk wie gaan der
aalemaal naar bunschoten >?

PS wat gingen ze allemaal lekker he calemity jane

Sprite

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:43

Ik heb ook wat fotootjes gemaakt, maar de meesten zijn mislukt, namelijk zo'n beetje alles wat er in de grote bak gefotografeerd is.... jammer maar waar allemaal veel te donker Boos!
Sorry vera en flyinghigh .... ik heb nog wel een paar gelukte pics, twee van digger en een paar van rina's feline ... hier zijn er een paar:

digger buiten met fans
Afbeelding

digger snuitje poetsen
Afbeelding

feline in de inrijbak
Afbeelding

feline vind veulentjes leuk Knipoog
Afbeelding

feline en gera
Afbeelding

fantasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:48

mooie paint zeg en die digger is ook onwijs gaaf

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:56

aiai, sprite, volgende keer mag je mijn neus ook wel editen! Lips are sealed
Clown

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 19:58

Ik vind de foto's overigens helemaal niet slecht zeg! Vooral die van Feline die naar veulentjes kijkt is toch super? Hartstikke nette foto's voor binnen!! Oke, jij had een klapperrrr flitser (ik heb twee foto's gemaakt toen jij ook eentje maakte van nét een ander standpunt en krijg dan allerlei rare schaduwen op de muur die zeker 10 meter verderop stond), maar dan nog!! Vind ze echt totaaaal niet slecht!! Integendeel!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:08

OOOOOOO sprite wat een mooie van feline kwijl kwijl. kan je mij die mailen bitte bitte Haha!
ik had ook een fotograaf bij me hoor, ja hij heeft 10 foto's gemaakt Boos! terwijl er op mijn camera zo'n 300 passen. dus een ieder die foto's van mij heeft gemaakt pb of mail me. ik ben nl gek op foto's.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:20

Dank je Gisela. Dance is echt niet zo erg groot hoor, een beetje maar en Flash is niet echt klein, hele mooie maat. Alles past bij elkaar.

Zou eventueel een goeie combinatie zijn Lovers

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:27

gera schreef:
aiai, sprite, volgende keer mag je mijn neus ook wel editen! Lips are sealed
Clown

En mijn onderkin Haha!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:29

Ludo"]
[quote="Dance schreef:
Ludo inderdaad heel vertwijfelt overigens, midden in de nacht, zittend op het trapje van de toiletwagen. Nee, ze was niet ziek. Ik hoop dat je toch nog een beetje hebt kunnen slapen?

Haha, ik lag al even in mn bed maar kon niet slapen door iemand die snurkte, dus ik was een beetje duf Haha! En daar kwam ik Chantalleke tegen die iets te veel gedronken had *LOL*
[/quote]

Ziek Ik was helemaal niet dronken Schijnheilig

Maae we hadden inderdaad een kleine BOKT meeting in de WC's

Hier was ik weer!! Haha! Pfffffff wat een dagen zeg!! Maar wel erg leuk.

Heb zelfs nog met Tanja gedanst al hoop ik niet dat een bokker mij gezien heb zaterdagavond. Heb alleen een stukje NRHA mogen bewonderen.
*LOL*

Maar alle BOKKERS CONGRATULATIONS

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:32

Ik ben 3 dagen geweest en heb bijna geen enkele bokker herkend, behalve Sil, Dance en Rina, maar die kende ik al. Voor de prijsuitrijking van de foto's was ik net te laat dus daar heb ik ook geen bokkers gezien.
Is er niet iemand die boktlogo stickertjes of buttons kan maken? dan herkennen we elkaar volgende keer makkelijker.

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:33

PeppySan schreef:
Ik ben 3 dagen geweest en heb bijna geen enkele bokker herkend, behalve Sil, Dance en Rina, maar die kende ik al. Voor de prijsuitrijking van de foto's was ik net te laat dus daar heb ik ook geen bokkers gezien.
Is er niet iemand die boktlogo stickertjes of buttons kan maken? dan herkennen we elkaar volgende keer makkelijker.

Ben je niet in het strodorp geweest dan?

Daar was ik namelijk Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:35

ik heb toch echt twee dagen met zo'n stickertje rond gelopen. Maar echt echt echt niemand anders met 'zo'n sticker gezien... Jammer. Misschien toch op een bepaalde plek afspreken de volgende keer...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-03 20:36

Ik droeg hem ook (1 dag Lachen )

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:43

Sugarmiss schreef:
Ik droeg hem ook (1 dag Lachen )

In je Buckle!! Je moest mij er nog wel op wijzen Haha!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:44

Ik heb SM haar boktdingetje gezien Haha! Was wel een tikkie onopvallend, maar SM heeft hem even laten zien *LOL*

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 20:46

Nanouk had ook een boktbutton op hoor! In ieder geval wel op woensdag

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:00

Chantalleke"]
[quote="PeppySan schreef:

Ben je niet in het strodorp geweest dan?

Daar was ik namelijk Haha!
[/quote]

volgens mij heb ik je ook nog ergens anders gezien Haha! anders was het je tweelingzus die elke ochtend uit het tentje kwam gekropen.

maar goed ik ben ook weer enigzins bovenwater. helemaal kapot en een keelpijn dat wil je niet weten, en ik heb nog niet eens geschreeuwd, volgens mij komt het doordat het in de bak nogal (understatement of the year) stoffig was. en jammer genoeg heb ik van de feestavond niets meegekregen, ik heb de hele dag op bed gelegen in de caravan vanwege rugpijn, echt balen.
maar goed ik mag niet klagen, mijn feline 3e en 5e in de open halter en 2e en 4e in de amateur (zonder te trainen Cool ). 4e in de showmanship. en mijn daisy 3e in de western riding. deze dame heeft me wel een beetje in de steek gelaten, stuiter, stuiter in de proef omdat ze zelf wel wist waar de wissels moesten komen en dus niet meer op de hulp van het baasje wilde wachten . maar goed. geen plaatsing in de versatile Verward waar meer mensen verbaast over waren aangezien die proef helemaal niet slecht ging, met een extendet jog Haha! ) waar ik achteraf van iedereen komplimenten over kreeg Bloos , en niemand van snapte waarom ik niet geplaatst was. maar ja als je het met een jury te maken hebt die geen KWPN-ers wil zien (wat ik achteraf ook wel wist, heb hem ook gehad in 99 in giesbeek en daar was het idem dito) ach ja dan heb je gewoon pech. maar volgend jaar beter.

iedereen nog gefeliciteerd met de behaalde prijzen.

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:01

Misgelopen.
Ik ben verschillende keren in het strodorp geweest en dat heeft mij een fortuin gekost.
Waar zat jij dan chantalleke?