Yviertje schreef:Hoe moet ik bewijzen dat friezen echt wel kunnen sprinten?
Dat moet je niet, het zal in "hun" ogen toch nooit goed genoeg zijn.
Toevallig heb deze race ook gezien op het NK, en ben het geheel met @smax eens.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
smax schreef:Ik ken de desbetreffende fries die Zilver won op het nk, je kan zeggen wat je wilt, maar dit ging zeer zeker netjes en beheerst, wat ik niet van de andere drie deelnemers kon zeggen , maar affijn...de fries liet trouwens de tonnen wel staan!
Deze zelfde fries heeft in 2006 en 2007 enorm goede trails gelopen, zelf gezien, nog niet met 1 sok een balkje aan geraakt in soms hele krappe parcouren! en dat waren zeker geen makkelijke parcouren
) Ik was degene die de 2 tonnen omgooide en de andere reed op een blind 20 jarig paard. De Fries deed het goed maar de Quarter die won stak met kop en schouders boven de anderen uit ! Sassy4barrel schreef:dus jij kan zeggen dat je er af bent gereden door een fries !smax schreef:Ik ken de desbetreffende fries die Zilver won op het nk, je kan zeggen wat je wilt, maar dit ging zeer zeker netjes en beheerst, wat ik niet van de andere drie deelnemers kon zeggen , maar affijn...de fries liet trouwens de tonnen wel staan!
Deze zelfde fries heeft in 2006 en 2007 enorm goede trails gelopen, zelf gezien, nog niet met 1 sok een balkje aan geraakt in soms hele krappe parcouren! en dat waren zeker geen makkelijke parcouren
De Fries deed het zeker heel netjes, maar degene die won was 2 HELE seconde sneller dat is VEEL in de barrel race(normaal gaat het om een tiende van een seconde). Bij de barrel race gaat het er immers om wie het snelste is en het kortst wend. Het 14 jarige meisje en haar Quarter die won was meer als terecht. De andere 2 reden een slechte race (dat mag ik best zeggen want daar was ik er 1 van) Ik was degene die de 2 tonnen omgooide en de andere reed op een blind 20 jarig paard. De Fries deed het goed maar de Quarter die won stak met kop en schouders boven de anderen uit !
en daar is niks mis mee 
Ik vind dat een Fries wel een goede barrel race neer kan zetten. Die op het NK kon dat in ieder geval wel
beaversrun schreef:Jaja,en hier die andere prutser op die 22 jarige volledige blinde![]()
Die direct uit de trailer getrokken was en naar binnen moest om te starten,
ze hadden het even wat vroeger gezet... en bedankt,he.
inrij rondje ging wel redelijk maar vergat van de zenuwen whoa te roepen op mn barrels tijdens de wedstrijd,
en toen was ie de weg kwijt
hahaha sorrie.... 

maar goed dat vind ik hoor 
BunnyLover schreef:Een fries is zeer geschikt voor western, en het staat ook nog eens leuk bij een fries!
beaversrun schreef:Loody: We zijn s'morgens nog tegen tien uur op het secretariaat geweest om te vragen hoe laat en dan word er gezegt als je er om twaalf bent heb je meer dan tijd genoeg. Kom je daar aan voor twaalven zijn ze al in de bak.
Oeps,sorry we liepen toch voor. Maar dat is wel extra vervelend met een blind paardje. quarterH kraakt af om af te kraken anders zou ze zich wel eerst verdiepen ipv weer te gaan balken zonder te weten waarover. Dit heeft totaal niets te maken met voorbereiding. Daarbij heeft quarterH zelf nog 'techniese' probleempjes en zou ze beter daar haar energie insteken inplaats van andere continu naar beneden proberen te halen.
sevke schreef:BunnyLover schreef:Een fries is zeer geschikt voor western, en het staat ook nog eens leuk bij een fries!
inderdaad ! Daarom heb ik net AL mijn Quarters te koop gezet, en ik stap 100% over op Friezen ! Ik heb bij de smid al XXL-speciaal-op-maat-gemaakte sliding plates besteld. Wordt het niks, dan laat ik er een zitje op lassen en kunnen mijn kids er nog altijd de Ardense hoogten mee afsleeën.
vraag me wel af wat bunnylover denkt dat western inhoudt..quarterH schreef:niet anderen de schuld geven.
Goed advies
.