Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er viel wel wat regen toen we daar weggingen, dus hoop dat daar niet te veel meer uit is gevallen. Al is een beetje regen/buitje wel fijn om het wat minder stoffig te laten zijn. Ik hoop op net zulk mooi weer als vorige week voor morgen! Sjuulie schreef:ik kom ook kijken, zal proberen wat plaatjes van de B bokkers te schieten!
en nu ik hier dan toch iets plaats:
Weet iemand waar ik het beste heen kan om zoveel mogelijk van een combinatie te zien, of welke sprongen dichtbij elkaar staan?
volgens de plattegrond kan ik vanaf de bloembak /groentekraam naar de stijlsprong, watercombi/uitkijktoren.. is dat in het echt ook zo simpel?
start B-paarden nr 96
Simmie schreef:Is de veekraal een 3-sprong voor het B-paarden? Hetzelfde als voor het L dus. Dacht dat het die er naast zou zijn, maar dat is dan B-pony denk ik.

Scum schreef:Hier is het echt kei fijn weer. Zonnig! Echt jammer dat de cross vandaag niet is.
dat vallen ziet er maar eng uit

Marieke_xXx schreef:Vivre: ff offtopic, Jy was toch ook bij die clinic van Chantal Megchelenbrink?
Myn moeder heeft nog met jullie staan praten toen, en jullie gingen nummers halen en wij waren net klaar met verkennen, zegt mijn moeder ineens zoek .. nummer is op!
Ik zeg jou naam, herkende ze jou ineens van die clinic!
Ze had maar niks gezegd omdat ze dacht dat jij haar toch niet zou herkennen!
weet namelijk niet of ik jullie (zonder dat je me aanspreekt)herken
ben daar zo slecht in.... Zie dat je al L start, super joh! Vind dat je echt een leuke pony hebt met een groot hart! Misschien kan ik je morgen in het springparcours/cross zien, ligt eraan hoe snel we zijn, moet om 11.15 dressuren en zie dat jij om 11.40 moet springen... Maar voor het geval ik je niet zie; super veel succes en plezier morgen!
. Er staat een mooie cross. Terein ligt er goed bij. Ik vind alleen het steiltje voor de waterbak niet zo handig staan...die staat op 1 galopsprong voor de insprong. Als je gewoon het water in wilt lopen moet je dus heel schuin springen of heeeeeel goed sturen.

Dat is onze auto die de trailer trekt, de ander heeft geen trekhaak. We kunnen waarschijnlijk van niemand een auto lenen, dus ik kan wss morgen niet naar E-L